Nej jeg synes du skal bede om et møde, hvor I kan snakke ansigt til ansigt.
Lav en huske liste til dig selv over hvad du gerne vil have frem under mødet og kræv at I sammen lægger en plan for hvordan I hjælper din datter igennem.
Du skal under ingen omstændigheder selv betale for motorik træning på deres kommando!
I det hele taget mener jeg, at det er pædagogernes opgave sammen med jer, at tage højde for din datters behov - hvilke iøvrigt gælder alle børn i vs, da pædagoger jo burde vide børn er forskellige og deraf forskellige behov!
NEJ INGEN BØRN ER BESVÆRLIGE!! altså! hvorfor i alverden vælger man så et fag, hvor ens fornemste opgave er at varetage børns FORSKELLIGE behov, fremme udviklingen og styrke ressourcerne!!??
Hvis det er deres måde, at møde din datter på bliver alting jo meget negativt, hvilke INGEN børn fortjener.
Kommentere de aldrig hvor god hun er til andre ting? Alle børn er jo gode til noget (har styrker indenfor visse områder), det afhænger af øjenene der ser!
Jeg ved da selv, at alle børn har gode og mindre gode dage (ligessom voksne) og det er da min fornemmeste opgave, at prøve at gøre dagen så god så mulig alligevel, om det så indebærer at jeg har x mere på armen eller at x hele tiden er i nærhenden af mig for en periode!
Nej det er virkelig ikke godt nok den måde de agerer på!!! 
De skal fortælle dig hvad DE vil gøre for at hjælpe din datter, du har jo med al tydelighed vist at du gerne vil samarbejde!!

obs: Min datter på samme alder som din, kan altså også kun sidde og møffe lidt rundt- ingen kravlen! (hun ligner nok sin sløve skildpadde af en bror 
)