Der er noget, som jeg ved ikke, hvad den hedder, som skulle være meget smart. Det er noget til dem der dyrker sport og pludseligt får ondt i en muskel. Så tager man sådan en dims og "åbner" den og den bliver pludseligt varm og så kan man lægge den på musklen, så den bliver varm og den ikke gør så meget ondt mere...
Men jeg har hørt, at der er nogle der køber sådan nogle smarte ting og har dem med på turen til at varme flasken med i stedet for... Måske er der nogle der ved, hvad jeg snakker om...
Ellers hvis det kun er en enkel flaske, så ville jeg stille flasken eller brikkerne oven på varmen indtil den er noglelunde varm. Eller stutetemperatur? Det har vi prøvet en gang med vores den store
, som fik en flaske en gang i mellem. Og han tog den fint
Det var en gang, hvor jeg var i bad og min mand gik lidt i panik med en skrigende baby... Men ellers kan du starte med en lille smule stuetemp. mælk så han begynder at tage lidt og så stiller du resten af melken på varmen (du skal skrue op, så det går lidt hurtigere) og så bliver den lidt lunt. Det er self. en løsning til kun en flaske, hvis der er noget der er gået i stukker og ville tage en hel dage eller to, så er camping-lejeren
en bedre løsning
Anmeld