Endnu en opdate på Lærkes brandsår :-/ + :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Koen.

Mor-til-asta-09 skriver:

Årh bette pus da.. Godt hun klarede det super, og slet ikke pev...

Held og Lykke herfra

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Mor til L&S

lillespurv20 skriver:

Først : TAK, TUSIND TAK for alt jeres støtte piger, det har været fantastisk

Vi har været på plastik kirugisk her klokken 16.00 og det gik både godt og skidt!

Det gode: Det MESTE var helet godt, ingen betændelse og hun må ENDELIG komme i bad, dog max 10 min. men skidt lyn bad er bedre end ingen ting

Det dårlige : Det var ikke helet helt i fodbøjningen endnu, så hun har f et lille plaster (3x3 cm) med mepilex som vi skal skifte hver 3.dag i 9 dage. Så skal hun til kontrol om 3.mdr da sårene/arene desværre er meget dybe Lægen ville ikke nu tage stilling til om hun skulle opereres, men han sagde at oddsne ikke lå til lærkes fordel pt pga dybden!

Men har valgt at det vil jeg ikke bekymre mig om nu, men glædes over det snart er helet

Hun sagde igen intet til at de kiggede og pillede død hud af

Lille stakkel, men hvor er hun sej.. Det ser godt nok ikk rart ud

Tror det er gået min næse forbi; men hvad er der dog sket??

Anmeld

7. februar 2011

Koen.

Mor til Liva skriver:

Lille stakkel, men hvor er hun sej.. Det ser godt nok ikk rart ud

Tror det er gået min næse forbi; men hvad er der dog sket??

hun rev elkedlen ned over sig

https://www.baby.dk/debat/86738pi1/boern-01-aar/lae rke-er-blevet-forbraendt-.aspx

Anmeld

7. februar 2011

Mor til L&S

lillespurv20 skriver:

hun rev elkedlen ned over sig

https://www.baby.dk/debat/86738pi1/boern-01-aar/lae rke-er-blevet-forbraendt-.aspx

Åh har lige læst det - stakkels dig og hende

XXX for Jer!

Anmeld

8. februar 2011

Koen.

Mor til Liva skriver:

Åh har lige læst det - stakkels dig og hende

XXX for Jer!

tak

Anmeld

8. februar 2011

SussieThyssen

I betragtning af, hvor slemt det har været, så synes jeg godt nok, det har helet fint og med fin ny lyserød hud.
Selvfølgelig er det ikke rigtigt til at vurdere ud fra billeder, men alligevel.
Så mon ikke tiden og hendes unge babyhud alligevel skulle klare tricket. Det er jo heller ikke det værste sted at have arvæv, og som, hun måske godt kan leve med uden at skulle en traumatisk kosmetisk operation igennem.
Så stort knus og masser af krydsede fingre for at moder natur bare er dygtig og hjælper hende til at blive fin og hel. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. februar 2011

Koen.

SussieThyssen skriver:

I betragtning af, hvor slemt det har været, så synes jeg godt nok, det har helet fint og med fin ny lyserød hud.
Selvfølgelig er det ikke rigtigt til at vurdere ud fra billeder, men alligevel.
Så mon ikke tiden og hendes unge babyhud alligevel skulle klare tricket. Det er jo heller ikke det værste sted at have arvæv, og som, hun måske godt kan leve med uden at skulle en traumatisk kosmetisk operation igennem.
Så stort knus og masser af krydsede fingre for at moder natur bare er dygtig og hjælper hende til at blive fin og hel. 

Kærligst
Sussie

ja alle de små steder er bare super fine og lægen kunne pille den døde hud af uden problemer

Jeg håber virkelig hun kan slipper for opreration ovs for det ville være frygteligt og er derfor glad for der skal gå 3 mdr, da det er lang tid det kan få fred
Det er ikke for udseendets skyld at de vil operere (var det kun derfor ville jeg nægte da det er en FOD hun kan få et par fine sko eller strømper på så er der ingen der ser det) det er fordi det sår (der hvor plasteret er) er ret dybt så de er bange for om hun vil få problemer med at bøje foden ovs, men fik at vide FED creme i masse vis når det var helet var godt så det kunne blive elastisk (er deet et ord ) igen

men hun er en sej pige, bevare troen om hendes bbayhud klare det

og tak fra krammet, varmer at der bliver tænkt på os

Anmeld

8. februar 2011

Mille83

I er simpelthen for seje begge to 

Anmeld

8. februar 2011

Koen.

Mille83 skriver:

I er simpelthen for seje begge to 

tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.