Endnu en opdate på Lærkes brandsår :-/ + :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.076 visninger
28 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Koen.

Først : TAK, TUSIND TAK for alt jeres støtte piger, det har været fantastisk

Vi har været på plastik kirugisk her klokken 16.00 og det gik både godt og skidt!

Det gode: Det MESTE var helet godt, ingen betændelse og hun må ENDELIG komme i bad, dog max 10 min. men skidt lyn bad er bedre end ingen ting

Det dårlige : Det var ikke helet helt i fodbøjningen endnu, så hun har f et lille plaster (3x3 cm) med mepilex som vi skal skifte hver 3.dag i 9 dage. Så skal hun til kontrol om 3.mdr da sårene/arene desværre er meget dybe Lægen ville ikke nu tage stilling til om hun skulle opereres, men han sagde at oddsne ikke lå til lærkes fordel pt pga dybden!

Men har valgt at det vil jeg ikke bekymre mig om nu, men glædes over det snart er helet

Hun sagde igen intet til at de kiggede og pillede død hud af

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Ox.

Åh den lille trold, hvor klare hun det godt altså

KÆMPE  til jer!

Anmeld

7. februar 2011

birthee

Jeg synes da det ser fint ud - ved godt I så lige skal se tiden an lidt endnu, men det er da dejligt at hun lader dem kigge på det, når I er til kontrol...

Krydser fingre for at det kommer til at hele fint det næste stykke tid

Knus

Anmeld

7. februar 2011

Koen.

Ox. skriver:

Åh den lille trold, hvor klare hun det godt altså

KÆMPE  til jer!

tak ja hun har bare været sej hele vejen igennem og moren forkælede hende lidt til aftensmaden, hendes livret rød pølse og kartoffel mos

Anmeld

7. februar 2011

Koen.

birthee skriver:

Jeg synes da det ser fint ud - ved godt I så lige skal se tiden an lidt endnu, men det er da dejligt at hun lader dem kigge på det, når I er til kontrol...

Krydser fingre for at det kommer til at hele fint det næste stykke tid

Knus

Det uden om er RIGTIG flot, men det er der ved plasteret det er galt men 3 mdr er lang tid, så der kan det heldigvis få lidt ro

tak

Anmeld

7. februar 2011

Fru.Mäes <3

Hvor er hun bare SEJ din bette pige

til hende og dig

Anmeld

7. februar 2011

Koen.

FrøkenHedegaard skriver:

Hvor er hun bare SEJ din bette pige

til hende og dig

tak, jeg er os rigtig stolt af hende

Anmeld

7. februar 2011

Koen.

7. februar 2011

Janni85

Hvor man spørger om hvad der er sket?

Men sikke en sej pige du har   Og hun fortjente da bestemt røde pølser og kartoflemos

Anmeld

7. februar 2011

Gaia

Du har godt nok en sej lille pige. Sikke på det hele nok skal gå godt kirugi eller ej. Du må dælme være så stolt af hendes måde at klare det hele på det er rigtig flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.