Endnu en opdate på Lærkes brandsår :-/ + :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Koen.

Janni85 skriver:

Hvor man spørger om hvad der er sket?

Men sikke en sej pige du har   Og hun fortjente da bestemt røde pølser og kartoflemos

ja her er et link til den første tråd
https://www.baby.dk/debat/86738pi1/boern-01-aar/lae rke-er-blevet-forbraendt-.aspx

og tak ikke den sundeste aftensmad men hun spiste rub og stup og nød det kunne jeg se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Koen.

Gaia skriver:

Du har godt nok en sej lille pige. Sikke på det hele nok skal gå godt kirugi eller ej. Du må dælme være så stolt af hendes måde at klare det hele på det er rigtig flot!

tak ja jeg er virkelig stolt af hende og er virkelig overrasket over hvor godt hun har taget det hele, så ja hun er bare RØV sej min lille trunte

Anmeld

7. februar 2011

Janni85

lillespurv20 skriver:

ja her er et link til den første tråd
https://www.baby.dk/debat/86738pi1/boern-01-aar/lae rke-er-blevet-forbraendt-.aspx

og tak ikke den sundeste aftensmad men hun spiste rub og stup og nød det kunne jeg se

Min søn lagde han´s hånd på kogepladen på komfuret da han var lige omkring 1 år - Jeg var græde færdig  Jeg havde lige lavet havregrød og tager gryden af og vender mig om. Og med et, så stod han op og lagde hånden på  Men utroligt nok så tog han det rigtig pænt efter han var kommet sig over chokket og den var blevet pakket ind. Børn er sgu seje !!!

Man må gerne få Usund aftensmad når man har været så dygtig

Anmeld

7. februar 2011

B&J

Ej hvor dejligt hun må komme ibad jubii...

og håber og krydser finger for om 3mdr er det meget bedre... hun er altså bare for sej den lille mus der...

Anmeld

7. februar 2011

Ciss

Hvis du ikke kan forkæle hende lidt på en dag som i dag, så kan man vel aldrig gøre det....

Dejligt, at der i hvert fald var stor forbedring, og at hun kan komme i bad og alting!

Dygtig pige!

Bliver jo spændende om tre måneder da....

Anmeld

7. februar 2011

Koen.

Janni85 skriver:

Min søn lagde han´s hånd på kogepladen på komfuret da han var lige omkring 1 år - Jeg var græde færdig  Jeg havde lige lavet havregrød og tager gryden af og vender mig om. Og med et, så stod han op og lagde hånden på  Men utroligt nok så tog han det rigtig pænt efter han var kommet sig over chokket og den var blevet pakket ind. Børn er sgu seje !!!

Man må gerne få Usund aftensmad når man har været så dygtig

uha uha av av av Det må have gjordt ondt Men ja, børner bare så seje og det er vildt hvad de kan "holde" til

Anmeld

7. februar 2011

Koen.

B&J skriver:

Ej hvor dejligt hun må komme ibad jubii...

og håber og krydser finger for om 3mdr er det meget bedre... hun er altså bare for sej den lille mus der...

ja det var NÆSTEN dagens bedste nyhed at hun endelig må komme i bad Det er ikke nemt at få en frk.pilfinger 100% ren med klud/svamp etc, der skal skisme et bad til

Og tak for alt din støtte

Anmeld

7. februar 2011

Mor-til-asta-09

lillespurv20 skriver:

Først : TAK, TUSIND TAK for alt jeres støtte piger, det har været fantastisk

Vi har været på plastik kirugisk her klokken 16.00 og det gik både godt og skidt!

Det gode: Det MESTE var helet godt, ingen betændelse og hun må ENDELIG komme i bad, dog max 10 min. men skidt lyn bad er bedre end ingen ting

Det dårlige : Det var ikke helet helt i fodbøjningen endnu, så hun har f et lille plaster (3x3 cm) med mepilex som vi skal skifte hver 3.dag i 9 dage. Så skal hun til kontrol om 3.mdr da sårene/arene desværre er meget dybe Lægen ville ikke nu tage stilling til om hun skulle opereres, men han sagde at oddsne ikke lå til lærkes fordel pt pga dybden!

Men har valgt at det vil jeg ikke bekymre mig om nu, men glædes over det snart er helet

Hun sagde igen intet til at de kiggede og pillede død hud af

Årh bette pus da.. Godt hun klarede det super, og slet ikke pev...

Held og Lykke herfra

Anmeld

7. februar 2011

Koen.

Ciss skriver:

Hvis du ikke kan forkæle hende lidt på en dag som i dag, så kan man vel aldrig gøre det....

Dejligt, at der i hvert fald var stor forbedring, og at hun kan komme i bad og alting!

Dygtig pige!

Bliver jo spændende om tre måneder da....

Nemlig, og herreste gud en enkelt rød pølse skader vist ikke men det er bare slik for Lærke hun er så vild med pølser

Badet bliver hårdt tiltrængt i morgen, hun var alt for træt i dag, for i 2 uger har hun kun været i etage vask

det bliver spændende, heldigvis er der længe til så håber det heler fint og huden ikke bliver for stram

Anmeld

7. februar 2011

B&J

lillespurv20 skriver:

ja det var NÆSTEN dagens bedste nyhed at hun endelig må komme i bad Det er ikke nemt at få en frk.pilfinger 100% ren med klud/svamp etc, der skal skisme et bad til

Og tak for alt din støtte

hihihihi jaaa de skal skruppes

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.