Rejse uden babyen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

MariaJ

Jeg ville ikke gøre det. Jeg kan slet ikke forestille mig at være så langt væk fra et barn, der er så lille. Jeg har store skrupler om hvorvidt jeg kan lade min datter på næsten et år til den tid være hjemme hos sin far to nætter mens jeg er på arbejde i en anden by. Hun er 9 måneder nu, og der skal bare så lidt til at vælte hendes verden, og så er der alt med praktiske med amning, og nu har vi lige fået en god søvnrytme osv.

Jeg ville tage barnet med, siden det er en privattur. Vi har rejst meget med vores datter og det er altid gået rigtig godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Min kæreste og jeg er blevet inviteret til bryllup i Brasilien til august. Vi planlægger at rejse uden vores datter som til den tid vil være 10 måneder.

Er vi dårlige forældre fordi vi vælger at rejse uden hende?

Jeg ville enten tage hende med eller blive hjemme, jeg syntes ikke at en 10måneders baby skal være væk fra sin mor, når det drejer sig om overnatninger og da slet ikke når I er på den anden side af jorden.

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

Dejligt at høre jeres meninger. Det er fedt at nogle er for og nogle er imod. Jeg vil læse jeres svar op for min kæreste i aften. Jeg skal nok lade jer vide hvad vi beslutter os for at gøre!

Anmeld

7. februar 2011

Mille83

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg er blevet inviteret til bryllup i Brasilien til august. Vi planlægger at rejse uden vores datter som til den tid vil være 10 måneder.

Det er jo en lang rejse for hende og ikke sikkert hun får så meget ud af det, så det mener jeg ikke i er. 

Men syntes også det kommer an på hvor længe i skal være væk

Anmeld

7. februar 2011

Mi

Dårlige forældre er måske så meget, men det er bestemt ikke godt for jeres barn at i tager væk i så lang tid. Du skriver ikke hvor mange dage i vil være væk, men det er vel ikke under en uge.

Der er en der skriver at hun har passet børn hvor forældrene som var rejst og at børnene ikke ville vide af forældrene bagefter. Det samme skete, da min lillesøster var hos vores farmor en uge som 1 årig fordi mine forældre var ude at rejse. Du og din mand er vigtige for dit barn og har ikke lyst til at undvære jer. 

Hvorfor tager i ikke jeres barn med?

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

7. februar 2011

Anonym

Jeg syntes IKKE i er dårlige forældre. Hvis i er trygge ved at lade bedsteforældrene passe og barnet er tryk ved dem så ville jeg sige go for it! Folk herinde er nogle værre pylrehoveder, hvad er det for noget fis med at et barn på 10 måneder ikke skulle kunne overnatte uden sine forældre...Det er vel hvad man gør det til, men du/i lyder til ikke at være så omklamrende, at det sagtens ville kunne lade sig gøre.....

Anmeld

7. februar 2011

ulleby

Anonym skriver:

Nej bestemt ikke

Da jeg fortalte min chef at vi ventede os - sagde han husk at i skal være "børn fri" 1 time om ugen, 1 dag om måneden og 1 uge om året for at bevare jeres forhold og for at have noget andet at snakke om end jeres børn, især når de flytter hjemme fra

Så her fra God tur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.