Rejse uden babyen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.115 visninger
26 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. februar 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg er blevet inviteret til bryllup i Brasilien til august. Vi planlægger at rejse uden vores datter som til den tid vil være 10 måneder.

Er vi dårlige forældre fordi vi vælger at rejse uden hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

miniuldahl

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg er blevet inviteret til bryllup i Brasilien til august. Vi planlægger at rejse uden vores datter som til den tid vil være 10 måneder.

nej det er i ikke. i er stadigvæk kærester. så mener jeg man os kan gøre nogen til som bare kærester. som en ferie eller bryllup som i skal til mener godt man kan tage afsted alene

Anmeld

7. februar 2011

katrine26

NEJ. nemmer kan det ikke siges. så længe hun er hos nogle hun og i stoler på og som i ved vil tage vare på hendes behov så skal i bare tage afsted med godt samvittighed.

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

katrine26 skriver:

NEJ. nemmer kan det ikke siges. så længe hun er hos nogle hun og i stoler på og som i ved vil tage vare på hendes behov så skal i bare tage afsted med godt samvittighed.

Hun kommer til at blive passet af mine svigerforældre. Dem ser hun flere gange om ugen, da de kun bor 10 min. væk fra os  i samme by.

Anmeld

7. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, det er I bestemt ikke

Anmeld

7. februar 2011

katrine26

Anonym skriver:

Hun kommer til at blive passet af mine svigerforældre. Dem ser hun flere gange om ugen, da de kun bor 10 min. væk fra os  i samme by.

Jamen så er det bare afsted med jer på ferie og bryllup. God tur.

Anmeld

7. februar 2011

Majbriteriksen

Anonym skriver:

Hvor længe skal i være væk? Jeg tror jeg ville vælge at tage barnet med hvis det er mere end 2 overnatninger. Og evt. tage en barnepige med derned. Så har i stadig mulighed for at lege kærester når hun bliver passet der. Jeg hørte en klog dame (lola fra godmorgen danmark) sige at man kan aflevere sit barn i overnatninger som barnet er i år. altså vores søn på 3 år=3 nætter.

Anmeld

7. februar 2011

Tulle28

Nej I er da ikke dårlige forældre, men spørgsmålet er nok nærmere om I er klar? Og om du ammer til den tid? Vi var jo superkæphøje før vi fik vores datter, og nu står vi her med en 10 mdrs. trold, som aldrig har overnattet ude, stadig bliver ammet mange gange og som vi overhovedet ikke kan HOLDE UD at skulle være væk fra i mere end en dag... Men det er bare os Kan I om ikke andet tage hende med?

Anmeld

7. februar 2011

Maise

Nej i er ikke dårlige forældre, men pr. erfaring ( har selv prøvet det  i 10 døgn - min mor tog på skiferie da jeg var 14 mdr ) fik jeg ekstrem seperationsangst da hun kom hjem. først ville jeg ikke kendes ved hende, havde knyttet mig til hende der passede mig i de 10 dage, dernæst skreg jeg bare hun vendte ryggen til mig i over 1/2 år efter og var MEGET mor syg derefter som barn. Min mor har fortrudt da hun så hvordan det påvirkede mig.

Det handler ikke om at jeg vil give jer dårlig samvittighed, slet ikke, ville herre gerne selv hvis jeg havde råd, men det kan have nogle konsekvenser for jeres barn. Bare så i er klar over det når i kommer tilbage fra rejsen.

Håber i får en god rejse.

kh Maise

Anmeld

7. februar 2011

Mumto3

Anonym skriver:

Nej selvfølgelig er I ikke dårlige forældre, me personlig ville jeg aldrig kunne tage fra min lille 10mdr gamle baby og slet ikke så langt væk! Jeg ville da klart tage mit barn med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.