Min lille bønne i maven......(trist indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2008

Plysbjørnen

Åh nej kæreste ven dog...

Det er bare noget så frygteligt når sådan noget det sker... Jeg føler med dig og din familie i havde glædet jer sådan til den lille ny...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2008

Tikki

åhh nej nej dog :-o:'( Hvor skrækkelig en besked. Jeg har bare slet ingen ord....pyhhhh fælder lige en tåre på din vej :'( Kæmpe trøstekrammer til dig og familien :(

Anmeld

25. september 2008

BellaT

Nej Nej:'(! Hvor er det en trist og sørgelig besked. Føler med dig og din familie. Mange knus fra Helle...(H)

Anmeld

25. september 2008

mor til en del

Øv øv og atter øv......man fatter det bare ikke..... jeg håber i får snakket det hele godt igennem, så hverdagen kan gå videre.

Har selv mistet et nogle gange, og jeg har overbevist mig selv om at det var fordi at der var noget i vejen med fostret, men alligevel gør det ondt.

De varmeste tanker ...og kram(H)

Lisbeth.

Anmeld

25. september 2008

birgittemarie

Årh nej, søde Birgitte, hvor er jeg ked af det :'(:'(:'( Åh, hvor må det være forfærdeligt at opleve, stakkels menneske :'( Jeg håber virkelig din lille mus kommer tilbage til dig og din mand snart. Kan godt forstå, du lige nu er bange for at blive gravid igen, men jeg håber sådan, du kommer igennem det, så I kan få jeres lille nummer 3 alligevel. Stort knus fra Birgitte

Anmeld

25. september 2008

Lise

Øv, altså - Birgitte! :'( Hvor er jeg ked af at høre at det gik sådan. Sender et kæmpe kram.. Knus, Lise

Anmeld

25. september 2008

Siber

åh nej søde Birgitte, det er jeg virkelig ked af at høre

Kæmpe krammer fra Mig til jer alle

Knus Siber

Anmeld

25. september 2008

heaven

ej øv altså..... det var da godt nok noget møg, kan godt forstå du/i er kede:'(:'( gør mig ondt for jer:'( Jannie

Anmeld

25. september 2008

Hyner

Det eneste jeg kan få frem er at jeg er ked på Jeres vejne og jeg håber i kan hjlæpe hinanden til at komme jer hurtigst muligt...

Trøste knus og kram Henriette

Anmeld

25. september 2008

Louise mortil4

hvor gør det mig bare ondt for jer.

Kæmpe knus og mange tanker her fra

Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.