Min lille bønne i maven......(trist indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
27 svar
0 synes godt om
25. september 2008

Ny mor

Kære juli07 tøser, Vil bare lige fortælle jer at min NF scanning i går endte i skod......den lille spire var død :'( :'( :'( (????????????????) og havde været død i min mave i 3 uger uden jeg har mærket det mindste - ingen blødning, ingen ting, min livmoder var fin og lukket som den skulle, så vi fatter ikke minus.... Jeg blev udover scanningssygeplejersken, som opdagede det manglende hjerteblink efterfølgende scannet af to søde læger, som blev ved og ved med at lede efter hjerteblink - de ville være 100% sikre, men naturen havde altså taget sit valg....... Jeg blev indlagt på stedet og røg i narkose efter at have fastet. Heldigvis havde jeg de fastetimer alene til at sige farvel til den lille bønne - så hårdt, for kroppen er jo stadig "gravid" og moderkagen producerede stadig gravidhormoner.... Så lige nu kommer vi os efter chokket - jeg tror ikke ikke jeg tør blive gravid igen, men det må tiden vise..... Knus Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2008

Joan ( Smallie )

Nej hvor er jeg ked af at høre det. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige:'( (H) her fra og du skal vide jeg tænker på jer. Joan

Anmeld

25. september 2008

Rasmine

Årh nej da!
Hvor er jeg ked af det på Jeres vegne.
Ved heller ikke hvad jeg skal sige, andet end jeg tænker på Jer!
(H)

Anmeld

25. september 2008

Astrid P

Åh nej, Birgitte! Det er jeg virkelig ked af at høre - det er godt nok uretfærdigt... Jeg håber I finder trøst hos hinanden og sender Jer de varmeste tanker. :'(

Anmeld

25. september 2008

linemus

Åh, Birgitte! Det gør mig ondt at høre :'( Stort knus og mange tanker, Line.

Anmeld

25. september 2008

Loggidut

åh nej sødeste...

jammen for pokker...og du har intet mærket?

livet er bare så bund uretfærdigt, og nu havde du lige glædet dig!
hvad så nu, hvad gør de så ved dig?

det er fandme pisse uretfærdigt!

Anmeld

25. september 2008

Mikkelmusen

Hvor er jeg ked af at høre det. Jeg håber du efter omstændighederne har det godt søde Birgitte.
(H)

Anmeld

25. september 2008

Muffinmus

Øv øv øv....det er jeg virkelig ked af at høre søde. Det er en trist melding at få at der ikke er hjerteblink hos ens spire.
Jeghar prøvet det og i starten forstod jeg slet ikke hvad lægen sagde til mig...troede ikke på ham. Fik en udskrabning samme dag.
Det er øv for jer og jeg håber dælme i hurtigt bliver gravide igen....
Håber det bedste for jer og at i kommer nogenlunde oven på igen om et par uge. Desværre følger den slags jo en resten af livet synes jeg.
Kæmpe kram og knus til dig.

Anmeld

25. september 2008

Nadi

Åh kære Birgitte! Det er jeg frygtelig ked af at høre, hvor er det trist. Jeg sender en masse tanker til jer.

(H)

-Nadia

Anmeld

25. september 2008

Marco2

Puuuha Birgitte. Det er jeg virkelig ked af at høre.

Ja, har jo selv prøvet det, og det er bare så hårdt. Kroppen er stadig SÅ gravid.

Knus til dig.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.