Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LauraLW skriver: Altså de der rubens og joyk dukker... er det ikke lidt samme koncept?
Altså de der rubens og joyk dukker... er det ikke lidt samme koncept?
Jo det er såkaldt sympatidukker, som ska vække følelser og empati/sympati hos modtageren
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LauraLW skriver: Så har jeg også skrevet en rubens dukke på - den der hedder Molly. Så er der da lidt valgmuligheder :-)
Så har jeg også skrevet en rubens dukke på - den der hedder Molly. Så er der da lidt valgmuligheder :-)
LauraLW skriver: Ja, de ser fine ud. Jeg har skrevet den på der hedder Elleni... Håber hun får den, men det er først d. 30 marts.
Ja, de ser fine ud. Jeg har skrevet den på der hedder Elleni... Håber hun får den, men det er først d. 30 marts.
Så du den jeg linkede til? Den har jeg lige bestilt
dorthemus skriver: Så du den jeg linkede til? Den har jeg lige bestilt
den der rainbow? Meget fin! Nu så jeg lige, inde på ren leg at man også kan få en i leopard kostume... yes hehe!
LauraLW skriver: den der rainbow? Meget fin! Nu så jeg lige, inde på ren leg at man også kan få en i leopard kostume... yes hehe!
Ja og andre dyrebørn
dorthemus skriver: Ja og andre dyrebørn
Åh, alle de valg... mon hun ikke skal have en lille ko, eller elg... eller leopard? Det tror jeg :-)
LauraLW skriver: Åh, alle de valg... mon hun ikke skal have en lille ko, eller elg... eller leopard? Det tror jeg :-)
En lille leopard...GRRRRRRRRRR
dorthemus skriver: En lille leopard...GRRRRRRRRRR
Haha ja, ellers må jeg jo "desværre" selv købe en til hende hehe.
Hvor bestilte du din?
LauraLW skriver: Haha ja, ellers må jeg jo "desværre" selv købe en til hende hehe. Hvor bestilte du din?
På KREA´s hjemmeside.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128