Anbefal en dukke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

SussieThyssen

LauraLW skriver:

Hej igen :-)

Er igang med at lave ønskeliste til Vilmas 1 års fødselsdag, og hun skal da ha en dukke -)

Men hvilken en? Er der nogle der er "bedre" end andre? Den skal IKKE kunne sige noget, og gerne passe ned i en klassisk lille dukkevogn.

Laura

Mit barnebarn Emma har været til Babyborn lige fra den første dukke.
Så det vil jeg da anbefale.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

dorthemus

Jeg har læst mig frem til, at Rubens Rainbow og Joyk dukker er gode begynderdukker til de mindste børn..så sådan én får Runa når hun rammer 1 år

Anmeld

7. februar 2011

LauraLW

så er der skrevet både en new born og en joyk dukke på listen :-) Tak for jeres hjælp.

Laura

Anmeld

7. februar 2011

Brams

Lærke har en dukke fra babyborn serien, det er ikke en annabel men en ny der lige er kommet. Den passer perfekt til den klassiske røde dukkevogn og som noget ekstra kan hun have den med i bad, da den er lavet til det

Anmeld

7. februar 2011

dorthemus

LauraLW skriver:

så er der skrevet både en new born og en joyk dukke på listen :-) Tak for jeres hjælp.

Laura

Giv endelig en tilbagemelding på Joyk dukken..det er den jeg er mest tændt på

Anmeld

7. februar 2011

Maria.

Jeg vil anbefale Rubens! Vi har en Little Rubens Harry som Magnus fik da han var 1½ år, som Malou nu har overtaget for "drenge leger altså IKKE med dukker moar!!"

Synes nu også hun skal have en Little Rubens Anna.. Så den kommer på ønskelisten, hvis jeg ikke når at købe den inden!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. februar 2011

meem

LauraLW skriver:

er babyborn og baby newborn det samme?

Baby newborn er vidst nok en mindre udgave af den almindelige babyborn mener jeg

Anmeld

7. februar 2011

dorthemus

Maria. skriver:

Jeg vil anbefale Rubens! Vi har en Little Rubens Harry som Magnus fik da han var 1½ år, som Malou nu har overtaget for "drenge leger altså IKKE med dukker moar!!"

Synes nu også hun skal have en Little Rubens Anna.. Så den kommer på ønskelisten, hvis jeg ikke når at købe den inden!

Hvor er hun søøød  Hvor store er de? Og hvornår skal de have sådan én?

Anmeld

7. februar 2011

Maria.

dorthemus skriver:

Hvor er hun søøød  Hvor store er de? Og hvornår skal de have sådan én?

Ja de er så! Altså Magnus fik sin da han var 1½ år, og han var rigtig glad for den! Malou har allerede stor interesse for den nu! Hun troede den var levende fordi jeg bevægede den og lod som om den snakkede.. haha.. Den skulle ikke lige komme for tæt på!

Anmeld

7. februar 2011

millesofie

LauraLW skriver:

Hej igen :-)

Er igang med at lave ønskeliste til Vilmas 1 års fødselsdag, og hun skal da ha en dukke -)

Men hvilken en? Er der nogle der er "bedre" end andre? Den skal IKKE kunne sige noget, og gerne passe ned i en klassisk lille dukkevogn.

Laura

Min Tinke er 14 mdr og hun har en Krea Rubens Dukke - Lille Maria

og hun er så glad for den og de findes i mange varianter de skulle også være lærerige men det er jo lige meget så længe barnet synes om den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.