Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej igen :-)
Er igang med at lave ønskeliste til Vilmas 1 års fødselsdag, og hun skal da ha en dukke -)
Men hvilken en? Er der nogle der er "bedre" end andre? Den skal IKKE kunne sige noget, og gerne passe ned i en klassisk lille dukkevogn.
Laura
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LauraLW skriver: Hej igen :-) Er igang med at lave ønskeliste til Vilmas 1 års fødselsdag, og hun skal da ha en dukke -) Men hvilken en? Er der nogle der er "bedre" end andre? Den skal IKKE kunne sige noget, og gerne passe ned i en klassisk lille dukkevogn. Laura
Asta har babyborn annabel.. den har hård hoved, fødder, hænder, resten er blødt.. super lækkert, da den ikke er så tung...
Vi har en baby stella dukke til Maja. Den er blød og ikke så stor. Det syntes jeg er dejligt for de små. Sutten som følger med har en magnet syet ind i, som så sætter sig fast på munden af dukken
Marianne
www.stjerneleg.dk
Hej med digJeg fik nogle rigtig fine svar i den her tråd om samme emne https://www.baby.dk/debat/84167pi1/boernerelateret/hvilken-dukke---.aspx
Mor-til-asta-09 skriver: Asta har babyborn annabel.. den har hård hoved, fødder, hænder, resten er blødt.. super lækkert, da den ikke er så tung...
Den må jeg straks google :-)
er babyborn og baby newborn det samme?
LauraLW skriver: er babyborn og baby newborn det samme?
ja det tror jeg nok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128