Anbefal en dukke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.675 visninger
40 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

LauraLW

Hej igen :-)

Er igang med at lave ønskeliste til Vilmas 1 års fødselsdag, og hun skal da ha en dukke -)

Men hvilken en? Er der nogle der er "bedre" end andre? Den skal IKKE kunne sige noget, og gerne passe ned i en klassisk lille dukkevogn.

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Mor-til-asta-09

LauraLW skriver:

Hej igen :-)

Er igang med at lave ønskeliste til Vilmas 1 års fødselsdag, og hun skal da ha en dukke -)

Men hvilken en? Er der nogle der er "bedre" end andre? Den skal IKKE kunne sige noget, og gerne passe ned i en klassisk lille dukkevogn.

Laura

Asta har babyborn annabel.. den har hård hoved, fødder, hænder, resten er blødt.. super lækkert, da den ikke er så tung...

Anmeld

6. februar 2011

Mi

Vi har en baby stella dukke til Maja. Den er blød og ikke så stor. Det syntes jeg er dejligt for de små. Sutten som følger med har en magnet syet ind i, som så sætter sig fast på munden af dukken

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

6. februar 2011

*Sofie*

Hej med dig

Jeg fik nogle rigtig fine svar i den her tråd om samme emne
https://www.baby.dk/debat/84167pi1/boernerelateret/hvilken-dukke---.aspx

Anmeld

6. februar 2011

LauraLW

Mor-til-asta-09 skriver:

Asta har babyborn annabel.. den har hård hoved, fødder, hænder, resten er blødt.. super lækkert, da den ikke er så tung...

Den må jeg straks google :-)

Anmeld

6. februar 2011

Chamomile

RubensBarn dukker er skønne, ellers kan man få nogle søde håndlavede spanske dukker hos den blå giraf, feks. Ling, den har Celina (bare med andet tøj). De er lidt mere specielle end babyborn osv.

Anmeld

6. februar 2011

Chamomile

RubensBarn dukker er skønne, ellers kan man få nogle søde håndlavede spanske dukker hos den blå giraf, feks. Ling, den har Celina (bare med andet tøj). De er lidt mere specielle end babyborn osv.

Anmeld

6. februar 2011

Chamomile

Anmeld

6. februar 2011

LauraLW

er babyborn og baby newborn det samme?

Anmeld

6. februar 2011

Mor-til-asta-09

LauraLW skriver:

er babyborn og baby newborn det samme?

ja det tror jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.