Meninger om gåstolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

JuliaNielsen

MHK skriver:

For det første så synes jeg den er frygtelig grim og skrumlet og vil ikke have den i mit hjem 

For det andet så forstår jeg ikke formålet med at små børn der ikke mestrer at gå, skal kunne "løbe" rundt i den -Hvorfor i alverden kan de ikke bare få lov til at gå når de har motorikken til det i stedet for? 

Så, nej tak til gåstol herhjemme 

Grunden til jeg spørger er sådan set fordi vi kun har trægulve og 160 kwm så det ville være alt for dyrt pt, at skulle ud og have gulvtæpper,. Og jeg frygter lidt den lille til den tid vil falde og slå sig hvis ''hun'' prøver at gå. så derfor tænkte jeg gåstol, for den måske ville give ''hende'' fornemmelsen af fodfaste ;-) Hvis du forstår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

JuliaNielsen

merle2010 skriver:

ja det er bare så utrolig dejligt når hun vandrer rundt i den... hun kan ikke kravle endnu, kun sidde og rulle.. så det er jo noget af en frihed at komme i gåvognen, hvor man kan gå rundt som det passer en i starten kunne hun ikke finde ud af det, og sad bare og legede i den, men pludselig fandt hun ud af fidusen, og kommer nu vidt omkring... den anden dag nåede hun at tømme hele sofabordet, da vi havde et uopmærksomt øjeblik.. man skal jo lige vænne sig til, at hun nu kan komme rundt over det hele. hehe.. men hun hyggede sig gevaldigt.. havde fået fat i storesøsters slikpose, og storebrors legetøj.. så hun blev sku sur, da vi kom og opdagede hvad hun lige havde gang i.. hehe.. hun holdt da en lille fest herinde i stuen

Hihi,. lyder som endnu en lille frækkert ;-)

Men man kan jo ikke lade være med at grine af det

Anmeld

6. februar 2011

JuliaNielsen

jannebjerre skriver:

Men hvad gavn gør den så??

Ved ikke om det bare er mig fordi jeg ikke har prøvet det endnu. Men kunne da forestille mig at jeg ville få en oplevelse ud af hun rendte efter os, og susede rundt i den. har også givet en lille forklaring på side 3 :-)

Anmeld

6. februar 2011

jannebjerre

JuliaNielsen skriver:

Grunden til jeg spørger er sådan set fordi vi kun har trægulve og 160 kwm så det ville være alt for dyrt pt, at skulle ud og have gulvtæpper,. Og jeg frygter lidt den lille til den tid vil falde og slå sig hvis ''hun'' prøver at gå. så derfor tænkte jeg gåstol, for den måske ville give ''hende'' fornemmelsen af fodfaste ;-) Hvis du forstår

Vi har kun trægulve og Felix gik uden gåstol da han var 10mdr

Anmeld

6. februar 2011

wamse

JuliaNielsen skriver:

I skal da heller ikke have gulvtæppe på over alt, fordi i får et barn

Når barnet er klar til det, så vil det øve sig i at gå, ikke før det 

Selvfølgelig falder det nogengange, men det rejser sig lige så mange gange.

Men en gåstol frarådes, men prøv at google det, så tror jeg der kommer noget brugbart frem.

Anmeld

6. februar 2011

132319

JuliaNielsen skriver:

Hmm, det er bare unaturligt for dit barn at lære at gå sådan. Jeg tænker at barnet først vil falde når det skal lære at gå af sig selv, hvis det har drønet rundt i en gåstol

Og de får altså knubs når de lærer at gå, det kan man ikke undgå 

Anmeld

6. februar 2011

JuliaNielsen

jannebjerre skriver:

Vi har kun trægulve og Felix gik uden gåstol da han var 10mdr

var du slet ikke bange for han skulle falde og slå hovedet ?

Det vil være det jeg ville frygte.

Anmeld

6. februar 2011

jannebjerre

JuliaNielsen skriver:

var du slet ikke bange for han skulle falde og slå hovedet ?

Det vil være det jeg ville frygte.

Nej typisk lander de jo på den tunge blemås
Man hæmmer deres udvikling ved at proppe dem i sådan et monstrum

Anmeld

6. februar 2011

JuliaNielsen

MHK skriver:

Hmm, det er bare unaturligt for dit barn at lære at gå sådan. Jeg tænker at barnet først vil falde når det skal lære at gå af sig selv, hvis det har drønet rundt i en gåstol

Og de får altså knubs når de lærer at gå, det kan man ikke undgå 

Ja det ville jeg nok godt kunne følge dig lidt i :-)

Anmeld

6. februar 2011

JuliaNielsen

jannebjerre skriver:

Nej typisk lander de jo på den tunge blemås
Man hæmmer deres udvikling ved at proppe dem i sådan et monstrum

Hihi, glæder mig sådan til det bliver mig der oplever det :-)

Men nej det bliver nok ikke aktuelt med sådan en stol så, vil jo det bedste for betteski.

Undskyld jeg spørger men det er den første, og ville høre nogle forskællige meninger fra (prof) ;-) hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.