Meninger om gåstolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

jannebjerre

JuliaNielsen skriver:

Hvad mener du med en slags barnepige ?

Så er barnet ligesom parkeret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

*Sofie*

Her har gå-stolen bare været super at ha
Malou sad i sin mens jeg lavede aftensmad. Den var rigtig god at ha som en afledning, mens jeg havde hænderne fulde.
Selvom vores stue/køkken var meget lille, kunne hun komme godt omkring, og udnyttede rigtig at mor var optaget af madlavningen. Hun rev alle de dvder hun kunne nå på gulvet og tømte køkkenskufferne. Hun havde en fest

Anmeld

6. februar 2011

132319

For det første så synes jeg den er frygtelig grim og skrumlet og vil ikke have den i mit hjem 

For det andet så forstår jeg ikke formålet med at små børn der ikke mestrer at gå, skal kunne "løbe" rundt i den -Hvorfor i alverden kan de ikke bare få lov til at gå når de har motorikken til det i stedet for? 

Så, nej tak til gåstol herhjemme 

Anmeld

6. februar 2011

JuliaNielsen

jannebjerre skriver:

Så er barnet ligesom parkeret

Nååerh ;-) hihi,

Ej sådan ville jeg aldrig bruge den

Anmeld

6. februar 2011

jannebjerre

MHK skriver:

For det første så synes jeg den er frygtelig grim og skrumlet og vil ikke have den i mit hjem 

For det andet så forstår jeg ikke formålet med at små børn der ikke mestrer at gå, skal kunne "løbe" rundt i den -Hvorfor i alverden kan de ikke bare få lov til at gå når de har motorikken til det i stedet for? 

Enig

Anmeld

6. februar 2011

JuliaNielsen

*Sofie* skriver:

Her har gå-stolen bare været super at ha
Malou sad i sin mens jeg lavede aftensmad. Den var rigtig god at ha som en afledning, mens jeg havde hænderne fulde.
Selvom vores stue/køkken var meget lille, kunne hun komme godt omkring, og udnyttede rigtig at mor var optaget af madlavningen. Hun rev alle de dvder hun kunne nå på gulvet og tømte køkkenskufferne. Hun havde en fest

hihi,. Hun lyder som en lille frækkert ;-)

Anmeld

6. februar 2011

merle2010

JuliaNielsen skriver:

Nej det er også hvad jeg tænker :-)

Til brug engang imellem så hun fornemmer følelsen i benene safe først ;-)

Kan ikke lade være med at smile når jeg læser hvordan jeres bette fiser rundt,. Kan lige se det for mig. Glæder mig sådan til at blive mor og opleve sådanne :-)

ja det er bare så utrolig dejligt når hun vandrer rundt i den... hun kan ikke kravle endnu, kun sidde og rulle.. så det er jo noget af en frihed at komme i gåvognen, hvor man kan gå rundt som det passer en i starten kunne hun ikke finde ud af det, og sad bare og legede i den, men pludselig fandt hun ud af fidusen, og kommer nu vidt omkring... den anden dag nåede hun at tømme hele sofabordet, da vi havde et uopmærksomt øjeblik.. man skal jo lige vænne sig til, at hun nu kan komme rundt over det hele. hehe.. men hun hyggede sig gevaldigt.. havde fået fat i storesøsters slikpose, og storebrors legetøj.. så hun blev sku sur, da vi kom og opdagede hvad hun lige havde gang i.. hehe.. hun holdt da en lille fest herinde i stuen

Anmeld

6. februar 2011

jannebjerre

JuliaNielsen skriver:

Nååerh ;-) hihi,

Ej sådan ville jeg aldrig bruge den

Men hvad gavn gør den så??

Anmeld

6. februar 2011

wamse

MHK skriver:

Helt enig

Anmeld

6. februar 2011

Frøken J.

MHK skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.