Meninger om gåstolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
29 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

JuliaNielsen

Hej Tøzer <3

Jeg er godt nok kun 15+1 men det er jo altid godt at være i god tid :-)

Min søster har fået børn og nægter at bruge gå stol.

Jeg ville nu mene det ville være meget praktis :-)

Kvad mener i =?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

mamax3

Vi anskaffede os en, og min datter brugte den max 5 gange... da vi fik at vide at det ku skade den lilles ryg, hofter og ben.
Så derfor blev den givet væk.

Men det er op til folk selv om de vil bruge den... men jeg vil ikke. 

Anmeld

6. februar 2011

B&J

JuliaNielsen skriver:

Hej Tøzer <3

Jeg er godt nok kun 15+1 men det er jo altid godt at være i god tid :-)

Min søster har fået børn og nægter at bruge gå stol.

Jeg ville nu mene det ville være meget praktis :-)

Kvad mener i =?

jeg ved det desværre ikke vores dreng kunne kravle da han var 6½ månede så den behøver vi ikke og gå vogn fik han og har den stadig og den blev brugt da han var 7mdr der gik han med den ind i mellem... så vi har ikke haft behov for en.. men syntes de er super smarte når banet suser rundt i sådan en

Anmeld

6. februar 2011

jannebjerre

Det er djævlens værk og kun en slags barnepige!!!
Det hæmmer deres udvikling og ødelægger deres rygge og achillesene

Anmeld

6. februar 2011

JuliaNielsen

B&J skriver:

jeg ved det desværre ikke vores dreng kunne kravle da han var 6½ månede så den behøver vi ikke og gå vogn fik han og har den stadig og den blev brugt da han var 7mdr der gik han med den ind i mellem... så vi har ikke haft behov for en.. men syntes de er super smarte når banet suser rundt i sådan en

Mutti fortalte vi gik i en allesammen,. Og ja jeg kunne virkelig også forestille mig hvor dejlidt det ville se ud når den lille kom spraldende og susende i den :-)

Vi har trægulve over det hele, så ville være lækkert med sådan en :-) Men har også bare hørt den kunne skade :-) så ville lige se den største hældning

Anmeld

6. februar 2011

B&J

JuliaNielsen skriver:

Mutti fortalte vi gik i en allesammen,. Og ja jeg kunne virkelig også forestille mig hvor dejlidt det ville se ud når den lille kom spraldende og susende i den :-)

Vi har trægulve over det hele, så ville være lækkert med sådan en :-) Men har også bare hørt den kunne skade :-) så ville lige se den største hældning

nemlig men du kan jo også se hvordan dit barn bliver når det engang får den alder for når hjemme hos din mor hvis i alle har gået i en har det jo ikke taget skade

Anmeld

6. februar 2011

merle2010

vi bruger vores meget til vores datter på 9 mdr... hun er blevet meget bedre til at støtte på benene og komme frem og tilbage, efter hun er begyndt at bruge gåstolen... hoppegyngen har osse hjulpet hende en del, til at bruge benene mere.. den er osse super god, da hun selv kan komme rundt, og hun følger efter os hele tiden, eller prøver på det.. hun kan dog ikke komme over dørtrin endnu.. hehe.. men herhjemme er vi utrolig glade for den hun bruger den jo ikke hele dagen mens hun er i vuggestue, så det skader ikke at hun tuller lidt rundt i den, når hun kommer hjem.. og hun er jo super glad for den

Anmeld

6. februar 2011

JuliaNielsen

jannebjerre skriver:

Det er djævlens værk og kun en slags barnepige!!!
Det hæmmer deres udvikling og ødelægger deres rygge og achillesene

Hvad mener du med en slags barnepige ?

Anmeld

6. februar 2011

Mi

Vi havde en. De store brugte den lidt, men Maja ville ikke i den. Hun blev irriteret over at hun ikke kunne nå de ting hun gik hen til, for vognen stod jo imellem hende og omgivelserne

Vi har til gengæld haft god brug for hoppegyngen. Den var altså et hit

Anmeld

6. februar 2011

JuliaNielsen

merle2010 skriver:

vi bruger vores meget til vores datter på 9 mdr... hun er blevet meget bedre til at støtte på benene og komme frem og tilbage, efter hun er begyndt at bruge gåstolen... hoppegyngen har osse hjulpet hende en del, til at bruge benene mere.. den er osse super god, da hun selv kan komme rundt, og hun følger efter os hele tiden, eller prøver på det.. hun kan dog ikke komme over dørtrin endnu.. hehe.. men herhjemme er vi utrolig glade for den hun bruger den jo ikke hele dagen mens hun er i vuggestue, så det skader ikke at hun tuller lidt rundt i den, når hun kommer hjem.. og hun er jo super glad for den

Nej det er også hvad jeg tænker :-)

Til brug engang imellem så hun fornemmer følelsen i benene safe først ;-)

Kan ikke lade være med at smile når jeg læser hvordan jeres bette fiser rundt,. Kan lige se det for mig. Glæder mig sådan til at blive mor og opleve sådanne :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.