Hvordan deler I ungernes gaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Angelspot

Jeg har fundet en kæreste som har to børn fra et tidligere forhold og vi har været helt enige om fordelingen af gaver. Den ældste er 8 og den yngste 5, og vi holder alle mærkedage hver for sig, for selvom vi snakker fint sammen, så er det sådan det skal være for os. Og de gaver de får hos den ene familie har de der og omvendt. Derfor er det stadig fuldt ud i orden at de tager noget legetøj med fra den ene til den ande, for det er jo lissom deres legetøj. Så der bliver byttet lidt om på det indimellem men de store eller dyre ting, såsom legekøkken og play station spil osv, de bliver hvor de fik det. Der er også en hverdag i den ende hvor barnet er mindst og det er som regel ikke det samme de får begge steder, så i mine øjne er det også fint de har noget fedt legetøj det andet sted.

Så den der Fatboy som du i princippet havde ønsket, den må du så ønske dig når hun har fødselsdag eller det er jul Men det er bare min mening. Og hun er endnu så lille at hun er ligeglad med om det er en dyr Fatboy eller et legetæppe hun ligger på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

132319

Jeg har fundet en kæreste som har to børn fra et tidligere forhold og vi har været helt enige om fordelingen af gaver. Den ældste er 8 og den yngste 5, og vi holder alle mærkedage hver for sig, for selvom vi snakker fint sammen, så er det sådan det skal være for os. Og de gaver de får hos den ene familie har de der og omvendt. Derfor er det stadig fuldt ud i orden at de tager noget legetøj med fra den ene til den ande, for det er jo lissom deres legetøj. Så der bliver byttet lidt om på det indimellem men de store eller dyre ting, såsom legekøkken og play station spil osv, de bliver hvor de fik det. Der er også en hverdag i den ende hvor barnet er mindst og det er som regel ikke det samme de får begge steder, så i mine øjne er det også fint de har noget fedt legetøj det andet sted.

Så den der Fatboy som du i princippet havde ønsket, den må du så ønske dig når hun har fødselsdag eller det er jul Men det er bare min mening. Og hun er endnu så lille at hun er ligeglad med om det er en dyr Fatboy eller et legetæppe hun ligger på

Fatboy'en bliver her -Og det er vi enige om 

Vi har talt om det og farmand mener nu (han skifter mening som vinden blæser) at når jeg har skrevet ønskesedlen, som han slet ikke engererede sig i, så skal de fleste af hendes dåbsgaver blive her. Med undtagelse af bla. én af to dukkevogne og et maleri som hans bedste ven har fået lavet til hende.

Vi har så talt om at når hun bliver 1 år, vil vi gerne holde det sammen men de fleste gaver skal derefter hjem til ham og vi vil ønske os ting derefter.

Til jul og fødselsdage fremover deler vi det op. Måske holder vi det sammen men vi ønsker os gaver fra hver vores, til hver vores sted.

Tak for alle jeres svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.