Gyyyyys :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

K&S

Zafir skriver:

Åh ja Isterninge bakke. Det har jeg godt hørt om før. Det må jeg have fat i

(ellers bruger vi normalt de der poser til at lave isterninger hehe. og det er nok liiiidt svært at komme mos ned i... )

IKEA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Zafir

DK skriver:

Jeg har altid malket ud med hånden. Mine bryster NÆGTER at levere så meget som en dråbe mælk når de kommer ind i sådan en håndpumpe-ting. For at der skal komme noget ud er det jo nemmest at have gang i nedløbs-refleksen imens, så jeg malker ud efter at Bimmeren har spist. PT er der stadig Ok meget mælk tilbage i hvert bryst, så jeg kan malke sådan ca. 25-40 ml. ud efter han har spist. Og så løber mælken meget bedre når han lige har været igang.

Jeg hælder også modermælken i isterninge-bakker. Så har man lige en "terning" at smide i det man skal bruge/man kan nøjes med at tø lidt op af gangen når der er brug for en flaske hvis mor ikke er hjemme.  

På netsundhedsplejersken.dk står der at mælk i fryseren kan holde 3-6 mdr. plus der er lidt tip til udmalkning og opbevaring. http://www.netsundhedsplejerske.dk/artikler/index.php?option=laes&type=ARTIKLER&id=63

Mmmm... tror jeg prøver det med vand, også ammer hende vedsiden af Så slipper jeg for at bøvle med det. Måske lige smide et skvet på... hehe

Altså for jeg har fornemmelse af at der er RIGELIG mad i mine babser, med den størrelse Frigg holder sig hehe... Så det er mere det med at få det ud selv. Men hvis hun får en babsetår vedsiden af, så går det nok med at tilberede med vand

Anmeld

6. februar 2011

Zafir

K&S skriver:

IKEA

HOLY IKEA - The answer of everything

Men altså - vi skal også i IKEA her om en uges tid og købe et par ting til Iduns nye værelse

Men indtil da, kan man sikkert lige finde en bakke over i centeret

Anmeld

6. februar 2011

dorthemus

Zafir skriver:

Jeg vil selv lave frugtmos Jeg syntes det ser sådan lidt bvadr ud i glas. Det kan selvfølgelig være smart, hvis man lige er på tur eller noget en dag. Men som udgangspunkt, så vil jeg selv lave mos

Uhhh jeg eksperimenterer så meget med frugtmos....stort hit i øjeblikket er abrikos/æblegød og så æblegrød med vanillekorn..MMmmmmmmmmmmmmmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.