Jeg har haft succes med Urtekrams Økologiske Fuldkornsrismel. Der skal man nemlig kun bruge vand til at lave det, og så smør i bagefter selvfølgelig. Og den er dejlig nem at blande med f.eks. most banan/æble/pære/gulerød eller hvad man lige syntes den skal piftes op med ..
I starten virkede den godt for os også fordi at man næsten selv kan bestemme konsistensen og den er uden 'klumper'
(Modsat hirsegrød f.eks. hvor der er gryn i)
Mht. til udmalkning har jeg aldrig rigtig kunne gøre det. Har syntes det er en værre kamp, og det jeg typisk fik ud var sølle 25 ml. MAKS!
Og så fik jeg piv-ondt i mine bryster bagefter, pga det var et helt andet tryk end når Sne lå og suttede ..
Ved ikke om det så bare er mig der har sarte bryster, eller .. Hehe
Og MME det er noget som aldrig har været et hit herhjemme, tror simpelthen ikke hun kan lide smagen af det. Og det er selvom det er i grød, hun nægter pure at spise det .. Så vi sørger bare for at bruge grød som skal laves med vand. Med grøntsagsmos hvor de også siger man skal/kan bruge MM el. MME i bruger jeg bare vandet, som grøntsagerne har kort i og så bare smør ..
En lang smøre, håber noget af det kan bruges. 
Anmeld