Nu har jeg bestilt 3 forskellige slags første grød (sådan noget øko stads, der ser rigtig sundt og dejligt ud...) til Frigg. Det føles som et stort skridt, samtidig med at jeg faktisk føler mig klar til at give hende mad.
Hun har nogen gange fået lov til at gnaske lidt pære, eller moset banan eller moset agurk og det syntes hun bare er daaaaaaaaaaarjlig 
Så Frigg er i hvertfald klar... Og vi AFTALTE med Sp at starte INDEN 6 mrd, for at der var en forhåbning om at det gik bedre med mad, end det gjorde med Idun i sin tid (og går med Idun nu...)...
Så jeg har bestilt
Aurion - Den første grød, Hirse og Quinie (et eller andet helt vildt sundt, der lyder godt
)
Og Hellos første grød med hirse, æble og pære... (det lyder lidt som om det også kunne smage godt - men den tager vi som backup, hvis de to rigtig sunde kikser hehe)
Så altså når de kommer med posten, så går jeg igang. - Så er det bare... HVORDAN I HULEN jeg skal få mast mælk ud af mine babser. Jeg har kun prøvet at malke ud 1 gang før i mit liv og der syntes jeg ikke der kom særlig meget 
Og hvor meget skal man putte i osv?? Jeg vil ikke putte mme i... Så det er bare sådan
Så jeg SKAL have mælk ud af mine babser uden malkemaskinen (Frigg hehe).
Hvor lang tid kan det holde sig, - sådan noget babsemælk? Skal jeg malke ud direkte i gryden? Og kan man godt lave lidt mere grød af gangen også lige lune det i mikroen? Eller hvordan?
Jeg er totalt bambi på glatis med det her... Idun nægtede jo alt der lignede grød, så der fik jeg ikke ret meget træning.
Men igår, lavede jeg guarkemole. - Det var Idun TÆSKE vild med, da hun var lille. Det er dog ikke sååå godt for de små, fordi der jo er meget nikkel i (hvilket der jo også faktisk er i kartofler, dog ikke helt så meget).. mmm... Men hun var helt vildt. Hun grøffede bare på min finger med guark hehe.. Selvom der både var løg og kryderier i haha...
Men hun fik vel hvad der må betegnes som lidt under en skefuld i det hele, så det går nok.
Men altså - når posten kommer med det, tirsdag eller onsdag. Så må jeg prøve... Min lille skønne Friggse bebs skal ha maaaaad!!!! 
(som ikke er moar...)
Tilgengæld VEd jeg at det blvier rigtig hyggeligt også for Far og storesøster, fordi de mere kan være med i det med maden
Så det går jo helt sikkert nok det hele... 
Og jeg er faktisk klar
Jeg glæder mig lidt til at prøve. Så jeg håber det bliver en succes...