Bagudvendt livmoderhals?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2008

Mathilde

Chritinap skriver:

Det har jeg nemlig, og det er så ærgeligt.
Kunne godt være det havde noget med det at gøre nemlig, men så blev jeg da ikke klogere der , altså ang. smerter. :)
Det var da mystisk, at det pludselig har fået smerter :(
- det ødelægger så mege. Her i hvert fald.

Knuser

Ja det er lidt mystisk, men jeg må jo spørge min læge til råds... Og ja, det ødelægger da rigtig meget. Man har jo ikke lyst til sex, hvis man ved, at det gør ondt:(

(H)Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

pr1ncez

Jeg har talt med min læge om dette idet min livmoderhals også er bagudvendt.

Hun anbefalede at han "deponerede" i doggy style idet sæden så havde de bedste betingelser for at nå op til livmoderhalsen.

Jeg er gravid nu, så det virkede ;o)

Held og lykke med det!

Anmeld

31. december 2011

livhemdrup

A. skriver:

jeg har ved så ikke meget...
har fået det af vide den dag jeg skulle føde...mærkeligt at det var ingen læge som har sagt det til mig før..
og nej det er ikke sværre at blive gravid.. hvis man har rigtig meget bogudvend så skal man har ks...da jeg var på FG da jeg skulle føde og en jm har undersøgt mig så gik hun fuldstændig i panik og hun vidste ikke hvad hun skulle da hun har sagt at det bliver svært at føde osv osv så ligepludselig stod der læge og 2 jm for tjekke det..men har fået af vide at der bliver ingen problemer...sikke en omgang med stress..

min er også bagud vendt men jeg måtte gerne selv føde så tror det handler om hvilket sygehus man lander på.

Anmeld

31. december 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg har også bagudvendt livmoderhals, og jeg er blevet gravid "i første hug" tre gange og havde tre nemme fødsler - så det behøver altså ikke at være noget problem.

Anmeld

31. december 2011

pemiro

Mathilde skriver:

Er der nogle der har det eller kender noget til det?
Jeg har hørt, at det kan være sværer at blive gravid, når man har bagudvendt livmoderhals og jeg kan mindes, at min læge engang i forbindelse med gu sagde, at min er bagudvendt - dog ikke så meget...

Så nu spekulerer jeg på, om det virkelig har en betydning og om der evt er stillinger der er bedre end andre, når man har lidt bagudvendt livmoderhals

Ved I noget om det?

Kram fra Mathilde

Min er bagudvent og jeg blev gravid på p piller
Det var kun i gamle dage man mente det var sværre at blive gravid, men idag har de fundet ud af det ingen betydning har.
Det har eller ikke betydning under graviditet/fødsel da livmoderen retter sig ud i starten af graviditeten og derefter vokser som en "almindelig" livmoder..
Det fik jeg i hvert fald af vide af læge og jordemoder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.