kan slet ikke få det til at hænge sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Anonym trådstarter

det med bager er svært at give slip på. jeg har længe gået og ikke vidst hvad jeg skulle, men da jeg begyndt som bager vidste jeg det var det. blev glad for det. siden jeg er stoppet mangler jeg det virkelig at stå i bagen og lave kager. jeg har virkelig svært ved at se mig et andet sted jeg har prøvet. ellers var det dyrlæge og kan slet ikke få de karakter. og dyrepasser læreplads glem det. så føler ligesom ikke der er noget som passer lige til mig. det lidt øv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Mi

Hvis du ikke har råd til at gå i lære som bager, så må du jo undersøge muligheden for at læse noget hvor du får su, for der får du så vidt jeg ved forhøjet su. Ved ikke præcis hvor meget det er. Når du er enlig, er det vel også umuligt at arbejde som bager, for hvem skal passe barnet mens du er på arbejde om natten?

Det er godt at du er ved at lægge et budget, for det er den eneste mulighed du har for at få et overblik over din økonomi

Hvis du bare sørger for ikke at bruge penge du ikke har, så skal det nok gå, men jo, med en indtægt på 6500kr, så er det nok ikke muligt at bo særlig stort. Jeg ved slet ikke om det er muligt at bo på kollegie eller anden billig studiebolig med børn?

Held og lykke med det

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

5. februar 2011

Anonym trådstarter

at have en læreplads ville være bedre end su da den stiger hver år gør su'en desværre ikke og på su kan jeg ikke sige derefter at jeg har en uddannelse. jeg dur ikke til at læse, jeg har prøvet før, men jeg kan ikke sidde ned så længe om dagen, kører mig desværre død, ellers havde jeg godt nok gjort det. jeg håber vel et sted at jeg finder en til den tid som kan være der når jeg ikke kan. har tidligere naboer hvor de begge var bagere, hun fik så andre arbejds tider så der var plads til barn, men ved bare ikke om man kan lave den aftale med læreplads. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.