Pli i køb og salg efterlyses!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

132319

Albertesmor skriver:

Ingen grund til løftede øjenbryn, jeg forklare dig som moderator på køb og salg hvordan reglerne er

Jeg synes blot at du er lidt grov i dine udtaler om at folk kun henvender sig 2. gang til en mulig køber for at få tråden på forsiden.

Det kunne jo være at vi er nogle der ikke har den hensigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

slettet_7530

Jeg synes blot at du er lidt grov i dine udtaler om at folk kun henvender sig 2. gang til en mulig køber for at få tråden på forsiden.

Det kunne jo være at vi er nogle der ikke har den hensigt...

Jeg har desværre ikke tid til at sidde og vurdere hvert enkelt indlæg om det er for at oppe eller om der er en reel hensigt, desuden kan jeg ikke forsvare at nogle har lov at lave besvarelser og andre ikke.
Intet groft i det.
Klokken er mange og det er fredag jeg har været på arbejde

Ps. Jeg påpeger at sådanne indlæg bliver betragtet som ugyldig opning og intet om hvad jeg mener det er, men igen reglerne.

Anmeld

4. februar 2011

Lunae

Nu er jeg da blevet helt i tvivl om, om jeg overtræder reglerne! Jeg foretrækker at kommunikere i det offentlige rum for at alle kan de de forslåede priser! På den måde ved køber, at der ikke er andre, som har fået en mere favorabel pris! Er det så forkert?
Jeg svarer absolut ikke offentligt, for at oppe mine annoncer, men udelukkende fordi det må være rarest for køber at kunne følge hele udviklingen! Hvis det er forkert, så vil jeg gerne vide det! Jeg forsøger nemlig ikke at omgåes reglerne!

Anmeld

5. februar 2011

Mormilla

Helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.