Pli i køb og salg efterlyses!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Laulund87

Albertesmor skriver:

Jeps og et indlæg som xxx var du interesseret eller hvad?? det betragtes som ugyldig opning

Ja for den ryger jo sjovt nok på forsiden så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Lou87

Det har været flest positive handler det helt sikkert

Men ku klart godt tænke mig mindre der hopper fra igen, når først de har sagt JA.... til køb.
Så hellere sige man ikk er sikker og vende tilbage...

Måske jeg bare er for flink af mig og holde på ting

Anmeld

4. februar 2011

132319

Albertesmor skriver:

Jeps og et indlæg som xxx var du interesseret eller hvad?? det betragtes som ugyldig opning

Hmm, sådan har jeg nu aldrig set det. De par gange jeg har gjort det, har det rent faktisk fået folk til at svare.

Selvfølgelig forpligter man sig ikke til at købe noget ved at spørge ind til en pris, men som skrevet synes jeg godt nok det er almindelig pli i det mindste at give et svar tilbage i stedet for bare at ignorere sælgers svar.

Anmeld

4. februar 2011

slettet_7530

Lou87 skriver:

Det har været flest positive handler det helt sikkert

Men ku klart godt tænke mig mindre der hopper fra igen, når først de har sagt JA.... til køb.
Så hellere sige man ikk er sikker og vende tilbage...

Måske jeg bare er for flink af mig og holde på ting

Ja læg flinkeskolen væk
Hvis folk går i Netto for at handle og de ingen penge har så kan de jo ikek købe noget, så må de komme igen når de har penge og se om varen stadig er der.
Betragt dine ting som en lille Nettoforretning

Anmeld

4. februar 2011

slettet_7530

MHK skriver:

Hmm, sådan har jeg nu aldrig set det. De par gange jeg har gjort det, har det rent faktisk fået folk til at svare.

Selvfølgelig forpligter man sig ikke til at købe noget ved at spørge ind til en pris, men som skrevet synes jeg godt nok det er almindelig pli i det mindste at give et svar tilbage i stedet for bare at ignorere sælgers svar.

Så skriv en PM til folk for sådanne indlæg bliver slettet

Anmeld

4. februar 2011

Mor-til-asta-09

MHK skriver:

Først vil jeg sige at køb og salg fungerer super godt herinde, ingen tvivl om det 

Men når det nu er sagt, så synes jeg det er lidt irriterende at (mange) folk ikke svarer når man har skrevet et prisforslag 

Én ting er at man ikke er interesseret men er det ikke almindelig pli at skrive "Tak for svar, men jeg er ikke interesseret?"

Bare lige en opfordring til købere herinde 

enig

Anmeld

4. februar 2011

Lou87

Albertesmor skriver:

Ja læg flinkeskolen væk
Hvis folk går i Netto for at handle og de ingen penge har så kan de jo ikek købe noget, så må de komme igen når de har penge og se om varen stadig er der.
Betragt dine ting som en lille Nettoforretning

Hehe ja ja i know - men man "håber" jo nok bare at folk er lidt mere pli ;-)

Anmeld

4. februar 2011

slettet_7530

MHK skriver:

Hvis nu der er priser på skal folk ikke spørge ind til det
Så snart en handel er igang ser vi helst resten forgår over PM

Anmeld

4. februar 2011

132319

Albertesmor skriver:

Så skriv en PM til folk for sådanne indlæg bliver slettet

Nå nå 

Det må jeg jo så åbenbart gøre fremover 

Anmeld

4. februar 2011

slettet_7530

MHK skriver:

Nå nå 

Det må jeg jo så åbenbart gøre fremover 

Ingen grund til løftede øjenbryn, jeg forklare dig som moderator på køb og salg hvordan reglerne er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.