Pli i køb og salg efterlyses!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.977 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

132319

Først vil jeg sige at køb og salg fungerer super godt herinde, ingen tvivl om det 

Men når det nu er sagt, så synes jeg det er lidt irriterende at (mange) folk ikke svarer når man har skrevet et prisforslag 

Én ting er at man ikke er interesseret men er det ikke almindelig pli at skrive "Tak for svar, men jeg er ikke interesseret?"

Bare lige en opfordring til købere herinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Manakauapo

Saa enig!   

Anmeld

4. februar 2011

linedanseren

Er helt enig

Anmeld

4. februar 2011

SussieThyssen

MHK skriver:

Først vil jeg sige at køb og salg fungerer super godt herinde, ingen tvivl om det 

Men når det nu er sagt, så synes jeg det er lidt irriterende at (mange) folk ikke svarer når man har skrevet et prisforslag 

Én ting er at man ikke er interesseret men er det ikke almindelig pli at skrive "Tak for svar, men jeg er ikke interesseret?"

Jo, det skulle jeg da mene.
Skriv et forslag om nogle retningslinjer til Henrik.

Det er jo lige så frustrerende som ikke at få et svar på en ansøgning på et job.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. februar 2011

132319

SussieThyssen skriver:

Jo, det skulle jeg da mene.
Skriv et forslag om nogle retningslinjer til Henrik.

Det er jo lige så frustrerende som ikke at få et svar på en ansøgning på et job.

Kærligst
Sussie

God idé 

Anmeld

4. februar 2011

6800

synes virkelig også der trænger til at blive strammet op....jeg har oplevet at jeg har hold en sæk tøj tilbage en hel måned, hvor jeg alligevel brændte inde med det, selv om hun højt og helligt lovede mig hun ville købe det...tilbød endda at hun kunne betale noget nu, og så betale resten når hun fik råd...men alligevel hørte jeg ikke mere....og nu er jeg brændt inde med det tøj...

Anmeld

4. februar 2011

bullerbassen

Så ENIG har også oplevet det MASSER af gange.

Syntes det helt ok man ikke er interesseret men det mindste man kan gøre er at vende tilbage. Som du siger det er alm pli

Anmeld

4. februar 2011

slettet_7530

Jeg giver dig fuldstændig ret, men at man spørger ind til noget på en annonce forpligter ikke til at man skal være interesseret eller købe, jeg mener at som udgangspunkt så får alle en notifikation når de logger på om at der er svaret i en tråd man har afgivet svar i, så må man forvente at hvis brugeren er interesseret i varen så vender de retur
Jeg synes til gengæld det er møgirriterende at skulle sidde og markere indlæg som ugyldige opninger fordi der er smalltalk i tråedende.
Man skal måske tænke at hvis folk er interesseret så vender de retur, og så sælge til anden side hvis ikke der er svaret indenfor rimelig tid.
Det er helt op til folk om de vil svare at de ikke er interesseret alligevel, men man kan jo vælge at tage kontakt til dem pr PM for at hører om de var interesseret i det de har spurgt på.

Her bliver der ikke holdt noget, det er først til mølle

Anmeld

4. februar 2011

Laulund87

Albertesmor skriver:

Jeg giver dig fuldstændig ret, men at man spørger ind til noget på en annonce forpligter ikke til at man skal være interesseret eller købe, jeg mener at som udgangspunkt så får alle en notifikation når de logger på om at der er svaret i en tråd man har afgivet svar i, så må man forvente at hvis brugeren er interesseret i varen så vender de retur
Jeg synes til gengæld det er møgirriterende at skulle sidde og markere indlæg som ugyldige opninger fordi der er smalltalk i tråedende.
Man skal måske tænke at hvis folk er interesseret så vender de retur, og så sælge til anden side hvis ikke der er svaret indenfor rimelig tid.
Det er helt op til folk om de vil svare at de ikke er interesseret alligevel, men man kan jo vælge at tage kontakt til dem pr PM for at hører om de var interesseret i det de har spurgt på.

Her bliver der ikke hodlt noget, det er først til mølle

Jeg hader når folk oppe og de udemærket er klar over de ikke må  (Altså udover den ene gang om ugen)

Anmeld

4. februar 2011

slettet_7530

Laulund87 skriver:

Jeg hader når folk oppe og de udemærket er klar over de ikke må  (Altså udover den ene gang om ugen)

Jeps og et indlæg som xxx var du interesseret eller hvad?? det betragtes som ugyldig opning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.