Øv øv og øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

Tak skønne Det varmer..!!

Arhh jo ser frem til det hele er overstået haha ) Ej det blir nu hyggeligt nok at få ham døbt, også holde fødselsdag og være sammen med dejlige mennesker ..

Det var godt

Jaaa, det er jo det. Jeg håber i hvert fald at I begynder at få lidt konstant medgang snart!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Det var godt

Jaaa, det er jo det. Jeg håber i hvert fald at I begynder at få lidt konstant medgang snart!

arhh tak ja tak det er mit store håb og ønske for iår

Anmeld

4. februar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

arhh tak ja tak det er mit store håb og ønske for iår

Jeg krydser fingre for dig 

Anmeld

5. februar 2011

Pige2009

quar20 skriver:

Jamen han er kun 11 uger

Jeg ville nok prøve at give ham flasken først ved hvert måltid i et par dage og se, hvordan det spænder af

Anmeld

5. februar 2011

Pige2009

quar20 skriver:

Jamen han er kun 11 uger

Jeg ville nok prøve at give ham flasken først ved hvert måltid i et par dage og se, hvordan det spænder af

Anmeld

5. februar 2011

Mia&Allan

quar20 skriver:

SÅ har vi haft Sp på besøg.. Liam har KUN taget 200g på, på 4 uger Nu har vi selvfølgelig også været syge - men han har taget et godt dyk ned i hans egen kurve - Så nu hedder det kontrolvejning HVER MANDAG

Arhh hvor gør det mig ked af det - jeg ammer fuldt, men har til tider hvis jeg ikke har haft mere tænkt at jeg ville tilbyde ham en flaske, men han har afvist den HVER GANG..!! Har prøvet at pumpe ud og det nægter han også - så han er absolut ikke mere sulten når han har spist ved mig. SPen overværede også et måltid men for pokker hvor gør det ondt i mit hjerte..

De sidste 2 uger har han skreget sine lunger ud - men når han ikke vil have maden hvad dælen skal jeg så gøre?!

Arhh undskyld men måtte simpelthen bare lige ud med min store skuffelse og tristhed..

Øv og go weekend til jer alle..

Åh søde, det er fandme ikke nemt at være dig.... Jeg ved du har kæmpet så hårdt med det amning, men synes du selv det bliver ved med at være det værd?! Du ved jeg opgav da vores bisse kun var 7uger, men det er virkelig den bedste beslutning vi nogensinde har taget og Natashja stortrives nu  Sig endelig til hvis du har brug for at snakke, er lige her

Anmeld

5. februar 2011

quar20

Baagøe skriver:

Har idag prøvet at give flaske og han har spist små 40ml..!! Han har været den gladeste lille trold hele dagen.. )

Anmeld

5. februar 2011

quar20

Mia&Tonny skriver:

Åh søde, det er fandme ikke nemt at være dig.... Jeg ved du har kæmpet så hårdt med det amning, men synes du selv det bliver ved med at være det værd?! Du ved jeg opgav da vores bisse kun var 7uger, men det er virkelig den bedste beslutning vi nogensinde har taget og Natashja stortrives nu  Sig endelig til hvis du har brug for at snakke, er lige her

Hvor er du bare sød..

Ja føler nemlig også at jeg har kæmpet mig r** ud af bukserne for den amning - og ELSKER det bare stadig SÅ meget..!!

Igår aftes fik han 80ml og han sov hele 5 timer i streg...  Er stadig i chok det har han ALDRIG gjort før..!! Men så var han tilgengæld også møg sulten også kom han over i sengen hos os..

Har ammet hele dagen og givet ham flaske nu her men han tog kun 40ml og der ville han bare slet ikke ha mere.. Hellere ikke mit bryst - så nu er han da mæt..!! Nu er han bare overtræt - han har været vågen i 5 timer i træk nu men det er jo hel iorden hvis han så nupper en masse timer nu her :O)

Men arhhh tror det ender med at jeg går over på halv amning og halv flaske..!! Nu må vi se hvordan det spænder an men for hunde jeg ELSKER at amme ham..!!

Anmeld

5. februar 2011

Mia&Allan

quar20 skriver:

Hvor er du bare sød..

Ja føler nemlig også at jeg har kæmpet mig r** ud af bukserne for den amning - og ELSKER det bare stadig SÅ meget..!!

Igår aftes fik han 80ml og han sov hele 5 timer i streg...  Er stadig i chok det har han ALDRIG gjort før..!! Men så var han tilgengæld også møg sulten også kom han over i sengen hos os..

Har ammet hele dagen og givet ham flaske nu her men han tog kun 40ml og der ville han bare slet ikke ha mere.. Hellere ikke mit bryst - så nu er han da mæt..!! Nu er han bare overtræt - han har været vågen i 5 timer i træk nu men det er jo hel iorden hvis han så nupper en masse timer nu her :O)

Men arhhh tror det ender med at jeg går over på halv amning og halv flaske..!! Nu må vi se hvordan det spænder an men for hunde jeg ELSKER at amme ham..!!

Det er også rigtig hårdt at opgive, men for vores vedkommende gav det bare så meget igen... Vi fik en glad datter der stortrives og min mand fik en kone der igen var glad og tilpas

Anmeld

6. februar 2011

Pige2009

quar20 skriver:

Har idag prøvet at give flaske og han har spist små 40ml..!! Han har været den gladeste lille trold hele dagen.. )

De er fuldstændig utilregnelige, de små banditter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.