Øv øv og øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.530 visninger
29 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

quar20

SÅ har vi haft Sp på besøg.. Liam har KUN taget 200g på, på 4 uger Nu har vi selvfølgelig også været syge - men han har taget et godt dyk ned i hans egen kurve - Så nu hedder det kontrolvejning HVER MANDAG

Arhh hvor gør det mig ked af det - jeg ammer fuldt, men har til tider hvis jeg ikke har haft mere tænkt at jeg ville tilbyde ham en flaske, men han har afvist den HVER GANG..!! Har prøvet at pumpe ud og det nægter han også - så han er absolut ikke mere sulten når han har spist ved mig. SPen overværede også et måltid men for pokker hvor gør det ondt i mit hjerte..

De sidste 2 uger har han skreget sine lunger ud - men når han ikke vil have maden hvad dælen skal jeg så gøre?!

Arhh undskyld men måtte simpelthen bare lige ud med min store skuffelse og tristhed..

Øv og go weekend til jer alle..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Dinna88

Øv og  dig og Rasmus. 

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, men du kan i det mindste se frem til dåben som jo nok skal blive en rigtig god dag, ikke sandt?

Anmeld

4. februar 2011

2babygirls

quar20 skriver:

SÅ har vi haft Sp på besøg.. Liam har KUN taget 200g på, på 4 uger Nu har vi selvfølgelig også været syge - men han har taget et godt dyk ned i hans egen kurve - Så nu hedder det kontrolvejning HVER MANDAG

Arhh hvor gør det mig ked af det - jeg ammer fuldt, men har til tider hvis jeg ikke har haft mere tænkt at jeg ville tilbyde ham en flaske, men han har afvist den HVER GANG..!! Har prøvet at pumpe ud og det nægter han også - så han er absolut ikke mere sulten når han har spist ved mig. SPen overværede også et måltid men for pokker hvor gør det ondt i mit hjerte..

De sidste 2 uger har han skreget sine lunger ud - men når han ikke vil have maden hvad dælen skal jeg så gøre?!

Arhh undskyld men måtte simpelthen bare lige ud med min store skuffelse og tristhed..

Ja, det er da øv øv og atter øv  Madeleine tog så godt nok kun 500g på på en måned, men jeg er begyndt at tilbyde hende 90ml kl 22 da jeg os bare følte mine babser var flade for mælk. Hun sover stadig rigtig fint, men sys bare hun er en tynd baby med for meget hang til gylp... Ved ikke om Liam også lider af "baby-bulimi" ???

Mange knus, Ps, smed en teske sukker i i starten...

Anmeld

4. februar 2011

linemus

quar20 skriver:

Øv, man bliver så bekymret, når de ikke tager på. Har selv en datter, der ikke har taget ret meget på de sidste par måneder, men jeg tror nu ikke selv, der er noget galt.

Mht. amning, så synes jeg bare du skal amme alt det du kan - alt hvad han gider! Der kommer perioder, hvor babyen tager et appetitspring og hænger mere og oftere i brysterne. Selv om brysterne føles flade og tomme, kan der sagtens være mere mælk. Og jo mere han ammes, jo mere mælk producerer du - husk det

Vh Line

Anmeld

4. februar 2011

Tulle28

quar20 skriver:

Øv hvor surt, man bliver så bekymret:-(

MEN hvis I lige har været syge allesammen, så ville jeg slå koldt vand i blodet - i det mindste har han jo taget på, selvom det ikke er så meget. Am løs det næste stykke tid, så er jeg sikker på han kommer efter det. Det er jo ikke sikkert han skriger, fordi han er sulten...?

Knus

Anmeld

4. februar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Øv og  dig og Rasmus. 

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, men du kan i det mindste se frem til dåben som jo nok skal blive en rigtig god dag, ikke sandt?

Tak skønne Det varmer..!!

Arhh jo ser frem til det hele er overstået haha ) Ej det blir nu hyggeligt nok at få ham døbt, også holde fødselsdag og være sammen med dejlige mennesker ..

Anmeld

4. februar 2011

quar20

Tina&Martin skriver:

Ja, det er da øv øv og atter øv  Madeleine tog så godt nok kun 500g på på en måned, men jeg er begyndt at tilbyde hende 90ml kl 22 da jeg os bare følte mine babser var flade for mælk. Hun sover stadig rigtig fint, men sys bare hun er en tynd baby med for meget hang til gylp... Ved ikke om Liam også lider af "baby-bulimi" ???

Mange knus, Ps, smed en teske sukker i i starten...

Liam koster op når han har fået MME - men ellers gylper han ikke særlig meget..!! Er bare så trist for har virkelig kæmpet - altså hermed sagt endnu engang KÆMPET mit røv ud af bukserne for at kunne amme - og når han så ikke tager på af det.. ARHHH

Men ja vi tilbød ham også flaske igår MEN han tog kun 20ml og derefter nægtede han.. Han ville hellere ikke have mit..!!

Mine bryster er FULDSTÆNDIG tomme når jeg ammer hver time hvilket jeg eks. har gjort idag.. men får de lov at få ro i 2½ time så er de sprængfarlige..!!

Anmeld

4. februar 2011

quar20

linemus skriver:

Øv, man bliver så bekymret, når de ikke tager på. Har selv en datter, der ikke har taget ret meget på de sidste par måneder, men jeg tror nu ikke selv, der er noget galt.

Mht. amning, så synes jeg bare du skal amme alt det du kan - alt hvad han gider! Der kommer perioder, hvor babyen tager et appetitspring og hænger mere og oftere i brysterne. Selv om brysterne føles flade og tomme, kan der sagtens være mere mælk. Og jo mere han ammes, jo mere mælk producerer du - husk det

Vh Line

Tak  :O)

Syntes bare jeg har ammet mig selv væk de sidste 4 uger faktisk..!! Har sågar lagt i sengen i hele 4 dage UDEN at stå op mm. jeg sku på toilet eller lave lidt mad når manden ikke var hjemme -KUN for at få mere mælk, for manglede mælk for et par uger siden..!!

Syntes bare ikke det er det værd længere..!! Har virkelig kæmpet så meget med den amning.. Flere ja selv min SP har sagt hvorfor dælen jeg dog ikke stopper..! Nogle kan bare ikke producerer nok til baby - og det kan ikke forklares hvorfor..!! Men må jo give ham flaske når der er behov for det..

Anmeld

4. februar 2011

Pige2009

quar20 skriver:

Det var da bare rigtig træls for jer. Måske lyder det hårdt, men når han bliver sulten nok, skal han nok tage flasken

Hvor gammel er han?

Anmeld

4. februar 2011

quar20

Tulle28 skriver:

Øv hvor surt, man bliver så bekymret:-(

MEN hvis I lige har været syge allesammen, så ville jeg slå koldt vand i blodet - i det mindste har han jo taget på, selvom det ikke er så meget. Am løs det næste stykke tid, så er jeg sikker på han kommer efter det. Det er jo ikke sikkert han skriger, fordi han er sulten...?

Knus

Jo men altså han blev vejet sidst d. 9 da vi kom på sygehuset - og han har kun taget 200g på siden..!! Det er ikke meget taget i betrakning at jeg har ammet KONSTANT og her mener jeg næsten hver time siden vi blev udskrevet..!

Men jo han er sulten han er bare ikke til det mme - men kan simpelthen ikke få min produktion op Har ammet flere dage i sengen hvor vi bare har lagt og kan ikke pumpe mere ud

IHH hvor det svinger med det amning..!! ELSKER at amme - men for satan en kamp det er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.