Øv øv og øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

quar20

Baagøe skriver:

Det var da bare rigtig træls for jer. Måske lyder det hårdt, men når han bliver sulten nok, skal han nok tage flasken

Hvor gammel er han?

Jamen han er kun 11 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Tulle28

quar20 skriver:

Jo men altså han blev vejet sidst d. 9 da vi kom på sygehuset - og han har kun taget 200g på siden..!! Det er ikke meget taget i betrakning at jeg har ammet KONSTANT og her mener jeg næsten hver time siden vi blev udskrevet..!

Men jo han er sulten han er bare ikke til det mme - men kan simpelthen ikke få min produktion op Har ammet flere dage i sengen hvor vi bare har lagt og kan ikke pumpe mere ud

IHH hvor det svinger med det amning..!! ELSKER at amme - men for satan en kamp det er..

Nej ok, så kan du næsten ikke amme mere, det kan jeg  godt se... Føler du selv du har meget mælk ellers? For så kan det være du har overproduktion, det kan også gøre at barnet gylper meget:

http://www.ammenet.dk/wiki/overproduktion

Anmeld

4. februar 2011

Diana...

Åhh øv øv det er bare så hård når de ikke får det ned de skal. Vi har samme problem. 

Jeg håber snart han spiser noget mere. 

Kæmpe kram til jer. 

Anmeld

4. februar 2011

Luuna13

Ih altså - kender det bare alt for godt - så følger lige med på svarerne...

Jeg har en datter på 11 uger og et par dage.. SP var her i mandags og hun har kun taget 250 gram på, på knap 5 uger.

Det er bare så frustrerende.

Man vil bare gøre alt for sine børn og bliver bare så ked og bekymret, når de umiddelbart ikke trives.

Jeg ammer også fuldt, men SP mener at jeg skal tilbyde erstatning hver gang jeg har ammet. Det vil hun også gerne spise lidt af, men nu har hun nærmest mistet interessen for både modermælken og MME. Jeg ved nærmest ikke hvad jeg skal gøre. Hun spiser næsten ingenting mere... Og det synes jeg altså først er startet efter vi startede med at lokke lidt erstatning i hende.. ØV ... Så kan sagtens følge dig.

Håber snart at de små babyer vokser sig store og stærke og det her blot skyldes en lille afstikker fra SP diagrammer..

Hilsen endnu en meget bekymret mor.

Anmeld

4. februar 2011

2babygirls

quar20 skriver:

Liam koster op når han har fået MME - men ellers gylper han ikke særlig meget..!! Er bare så trist for har virkelig kæmpet - altså hermed sagt endnu engang KÆMPET mit røv ud af bukserne for at kunne amme - og når han så ikke tager på af det.. ARHHH

Men ja vi tilbød ham også flaske igår MEN han tog kun 20ml og derefter nægtede han.. Han ville hellere ikke have mit..!!

Mine bryster er FULDSTÆNDIG tomme når jeg ammer hver time hvilket jeg eks. har gjort idag.. men får de lov at få ro i 2½ time så er de sprængfarlige..!!

Åha, ja så er det altså bare ikke nemt at være mor i sådan en situation

Krydser ssååå meget fingre for at det hele snart vender og alt han bare bliver en tyk lille basse

Anmeld

4. februar 2011

Mormilla

Ej hvor træls at han ikke tager nok på. Har du prøvet at gi ham flasken inden brystet for at se om han vil ta den der???

Anmeld

4. februar 2011

quar20

Mormilla skriver:

Ej hvor træls at han ikke tager nok på. Har du prøvet at gi ham flasken inden brystet for at se om han vil ta den der???

Ja og han tager omkring 160ml  ca - MEN ammer jeg først tager han det hele i begge bryster - også er det tit han ikke får mme - men når han så gør er det om aftenen og der spiser han kun 20ml..!!

Anmeld

4. februar 2011

Mormilla

quar20 skriver:

Ja og han tager omkring 160ml  ca - MEN ammer jeg først tager han det hele i begge bryster - også er det tit han ikke får mme - men når han så gør er det om aftenen og der spiser han kun 20ml..!!

Jammen er 160ml ikke nok??? Måske der er mere næring i flasken end i dit bryst. Jeg stoppede med at amme fordi til sidst kunne Patrick ikke blive mæt af mit mere emn det kunne han af flasken...

Har du prøvet at pumpe dine bryster helt tomme når de er helt fyldt for at se hvor meget du har i dem og for at se om der er nok fed mælk???

Anmeld

4. februar 2011

quar20

Mormilla skriver:

Jammen er 160ml ikke nok??? Måske der er mere næring i flasken end i dit bryst. Jeg stoppede med at amme fordi til sidst kunne Patrick ikke blive mæt af mit mere emn det kunne han af flasken...

Har du prøvet at pumpe dine bryster helt tomme når de er helt fyldt for at se hvor meget du har i dem og for at se om der er nok fed mælk???

Jamen pr måltid HVIS de er HELT fyldte kan jeg pumpe godt 180ml ud ..!! Altså det er samlet..!! Tit behøver han slet ikke mme så om dagen, men om aftenen er den hel gal og behøver mere, og det drejer sig nogle gange kun om 20ml, men idag har han jo så prøvet at få noget mere..!! For første gang idag har han IKKE kastet op af det..!! Og nu er han bare så glad og tilfreds..!!

Anmeld

4. februar 2011

Mormilla

quar20 skriver:

Jamen pr måltid HVIS de er HELT fyldte kan jeg pumpe godt 180ml ud ..!! Altså det er samlet..!! Tit behøver han slet ikke mme så om dagen, men om aftenen er den hel gal og behøver mere, og det drejer sig nogle gange kun om 20ml, men idag har han jo så prøvet at få noget mere..!! For første gang idag har han IKKE kastet op af det..!! Og nu er han bare så glad og tilfreds..!!

Okay det er da godt at han er glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.