Jeg havde ALT ALT for meget med, da jeg skulle have kejsersnit på Gentofte.
Jeg havde pakket (det med sort):
Tøj til manden og jeg - vi brugte KUN hospitaltøj - mest praktisk for mig, fro jeg gik ikke med ammebh, og det løb ud af mine bryster, brugte omkring 6-7 bluser om dagen (dog brugte manden sin egne slap-af-bukser og boxer-shorts)
Bind - brugte igen KUN dem fra hospitalet
Tøj til vores guldklump - brugt igen KUN tøjet fra hospitalet (vi valget et sæt vi havde fået, som det tøj hun skulle have på hjem)
Babydyne - brugt igen KUN den for hospitalet, for hun gylpede nogle gange 5-6 gange om dagen ud over dynen, så det havde betydet meget vasketøj, vist vi havde brugt vores egen
Stofbleer - kan ikke betale sig, der var tonsvis af dem på barselsgangen, vi brugte slet ikke vores egen (igen sparede vi på vasketøjet)
Ammepude - god idé (brugte dog kun min de to første dage)
Computer - RIGTIG GOD IDÉ - både til film og kontakt ud til verden (og BABY.DK)
Penge til mad (til manden) - (på Gentofte kostede morgenmaden 15.-, frokost og aftensmad 30.-)
Ektra mad: kiks, frugt og måske lidt slik (det er begrænset hvor mæt man bliver af maden)
Telefon + oplader
Kamera + oplader - tog tonsvis af billeder, og fordi vi havde computeren med, kunne vi få dem ind med det sammeV
Vandrejounalen - dog brugte de den ikke
Autostol- til hjemturen
Hjemmesko + morgenkåbe - FANTASKTISK ting
Toiletsager
Tror det var det
P.S. vi havde også noget med hjem til hund og kat, det var et stykke hospitaltøj, som hun havde haft på en af dage..