Den der omtalte taske til hospitalet... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

MIWULA

milopilo skriver:

Ja så ligger vi jo tæt..  Nej svært at vide om man lige har glemt noget når man ikke aner noget omkring det fordi man er første gangs  

Ja det gør vi blir sjovt og se hvem af oz der ryger afsted først. hihi.

Ja nemlig men heldigvis skal man først bruge alle de ting bagefter så hvis der mangler noget kan man jo altid få nogle til at hente. bla. min mand han skal alligevel lige hjem til hunden med en klud fra baby inden vi kommer hjem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Den lykkelige

MIWULA skriver:

Ja det gør vi blir sjovt og se hvem af oz der ryger afsted først. hihi.

Ja nemlig men heldigvis skal man først bruge alle de ting bagefter så hvis der mangler noget kan man jo altid få nogle til at hente. bla. min mand han skal alligevel lige hjem til hunden med en klud fra baby inden vi kommer hjem.

Sjovt du skriver det.. vi har også taget stofble med som manden skal hjem med til hunden så den lige vænner sig til lugten  Hvad har i ellers gjortjer af tanker omkring at hunden skal vænnes til det? Vi har gået med en tom barnevogn i skoven og har sat autostol i bilen for flere uger siden.. så den ikke føler det hele er nyt når den lille kommer.. Vi har for 6 måneder siden lært hende ikke at komme i sofaen længere.. Så håber hun tager det fint når lille pigen kommer..

Anmeld

4. februar 2011

Den lykkelige

Nynne88 skriver:

Jeg ved ikke, hvor du skal føde. Men på rigshospitalets patienthotel skal man også selv have tøj med til den lille bebs.

Nå ok.. min jm på holbæk sagde der var tøj til den lille.. man kun skulle have til hjemturen.. men har pakket lidt.. for lidt hyggeligere at have eget tøj på

Anmeld

4. februar 2011

Den lykkelige

noname skriver:

Jeg pakkede tasken efter denne tråd

https://www.baby.dk/debat/52070pi1/3--kvartal-2010/har-i-pakket-tasken-til-sygehuset.aspx

Årh perfekt.. tak.. tager lige et kig på den

Anmeld

4. februar 2011

Nynne88

4. februar 2011

Krisørensen

Vi havde også vores bærbar computer med, da der var trådløs netværk på patienthotellet.

Anmeld

4. februar 2011

Marialouise

Et par hjemmesko og en bade/morgenkåbe var jeg rigtig glad for at have med. Held og lykke!

Anmeld

4. februar 2011

MIWULA

milopilo skriver:

Sjovt du skriver det.. vi har også taget stofble med som manden skal hjem med til hunden så den lige vænner sig til lugten  Hvad har i ellers gjortjer af tanker omkring at hunden skal vænnes til det? Vi har gået med en tom barnevogn i skoven og har sat autostol i bilen for flere uger siden.. så den ikke føler det hele er nyt når den lille kommer.. Vi har for 6 måneder siden lært hende ikke at komme i sofaen længere.. Så håber hun tager det fint når lille pigen kommer..

Hehe ja det er en rigtig god ide og gøre så de kan lugte lidt til det inden.  Uhha jamen vi har også lært ham ikk og komme i sofanen mere og i sengen pluds han er en meget aktiv hund og skal vise sig over for han hunde så derfor har vi også været hos dyrlægen og få den der kemisk kastration så vi lige kunne se om det hjalp og det må man sige det har gjord. Det var sådan at før hvis der var andre han hunde så tissede han indenfor hjemme hos andre og han kunne aldrig ligge sig ned og slappe af og nu tisser han ikk mere og han kan oz godt ligge sig og slappe af nu så det er skønt.  Men desværre gør han utrolig meget af lyde han ikk ved hva er. men håber dog baby venner sig til det. Så har jeg haft autostol og skråstol og hva ellers jeg kunne finde som baby ville ligge i, det har jeg haft nede på gulvet så han har kunne snuse og kigge lidt på det så nu er han ligeglad med de ting og han har oz fået afvide han ikk må hoppe op på det.

Ej en smadder god ide i har gjord med barnevognen for vores hun vil helt sikkert gå ind foran den. haha. og autostol og børn i bilen ved han hva er da jeg har passet min søsters børn en del.

Men tror oz det er rigtig godt og gøre alle de ting inden den lille kommer så hundene ikk føler sig afsat.  

Anmeld

4. februar 2011

Nadia&Daniel

Jeg havde ALT ALT for meget med, da jeg skulle have kejsersnit på Gentofte.

Jeg havde pakket (det med sort):

Tøj til manden og jeg - vi brugte KUN hospitaltøj - mest praktisk for mig, fro jeg gik ikke med ammebh, og det løb ud af mine bryster, brugte omkring 6-7 bluser om dagen (dog brugte manden sin egne slap-af-bukser og boxer-shorts)

Bind - brugte igen KUN dem fra hospitalet

Tøj til vores guldklump - brugt igen KUN tøjet fra hospitalet (vi valget et sæt vi havde fået, som det tøj hun skulle have på hjem)

Babydyne - brugt igen KUN den for hospitalet, for hun gylpede nogle gange 5-6 gange om dagen ud over dynen, så det havde betydet meget vasketøj, vist vi havde brugt vores egen

Stofbleer - kan ikke betale sig, der var tonsvis af dem på barselsgangen, vi brugte slet ikke vores egen (igen sparede vi på vasketøjet)

Ammepude - god idé (brugte dog kun min de to første dage)

Computer - RIGTIG GOD IDÉ - både til film og kontakt ud til verden (og BABY.DK)

Penge til mad (til manden) - (på Gentofte kostede morgenmaden 15.-, frokost og aftensmad 30.-)

Ektra mad: kiks, frugt og måske lidt slik (det er begrænset hvor mæt man bliver af maden)

Telefon + oplader

Kamera + oplader - tog tonsvis af billeder, og fordi vi havde computeren med, kunne vi få dem ind med det sammeV

Vandrejounalen - dog brugte de den ikke

Autostol- til hjemturen

Hjemmesko + morgenkåbe - FANTASKTISK ting

Toiletsager

Tror det var det

P.S. vi havde også noget med hjem til hund og kat, det var et stykke hospitaltøj, som hun havde haft på en af dage..

Anmeld

4. februar 2011

mullesmith2

Nu ved jeg ikke hvor du skal føde og sådan. Men vi var på Aalborg sygehus og der havde de alt det man skulle bruge ligefra undertøj til dig og tøj til baby. Og min kæreste kørte hjem og gik i bad og skiftede tøj og sådan, vi var der i 4 dage og vi fik også så mange gaver mens vi var der at der bare var rigtig meget oppakning da vi så skulle hjem og det var lidt træls. Så vil bare sige du skal tage så lidt med så muligt men alligevel det nødvendige.

Jeg pakkede bare lige et sæt tøj til hver af mine twins og flyverdragt og hue. Så havde vi selvfølgelig deres autostole med. Jeg havde så også store underbukser med og store bind til mig selv og et sæt tøj der ikke strammede nogen steder. Og så lige lidt toiletgrej og sådan  Men altså glemmer du noget eller skal bruge noget læsestof er der så ikke et sted i nærheden af sygehuset hvor man kan købe det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.