Den der omtalte taske til hospitalet... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Den lykkelige

nettemor skriver:

de store ting som i ik skal bruge før i kommer på barselsgangen kan jo blive i bilen. behøver i jo ik ha med på fødestuen

Nårh nej det da rigtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

mortil3trustrup

milopilo skriver:

Ja må lige have købt lidt blade til os at læse i.. Ja amme pude er da en super ide.. men lidt stor at have med  Men så må manden slæbe i nogle omgange

Smiler jeg kan bare huske hvor upraktisk det var for mig da jeg skulle ligge der i 5 dage og man ku ikke skaffe mig en amme pude. Der blev lagt dyner og alt muligt under armen men det er nu ikke det samme.

Anmeld

4. februar 2011

Den lykkelige

nettemor skriver:

jeg ville også medbringe:

-noget at læse i til manden i tilfælde af at det trækker ud.

- læbomade(staves?) kan godt få rimelig tørre læber af det der gispen

-varme sokker. jeg frød min tæer forfærdeligt da det 'var ovre'

- amme indlæg hvis du skal amme og er så heldig at det render til hurtigt

Ja de ting er pakket..  men rigtig godt med de amme indlæg.. Var da vist godt jeg lige fik skrevet her

Anmeld

4. februar 2011

Den lykkelige

mortil3trustrup skriver:

Smiler jeg kan bare huske hvor upraktisk det var for mig da jeg skulle ligge der i 5 dage og man ku ikke skaffe mig en amme pude. Der blev lagt dyner og alt muligt under armen men det er nu ikke det samme.

Nej det kan jeg godt se.. Den er hermed gjort klar

Anmeld

4. februar 2011

bøgelund

milopilo skriver:

Godt du skriver det.. troede egentlig der var bind på hospitalet.. men tager lige med i tilfælde af der ikke er..

det er der os. men jeg syns personligt ikke, at de var spor behagelige. så jeg brugte mine egne. 

Anmeld

4. februar 2011

Den lykkelige

bøgelund1 skriver:

det er der os. men jeg syns personligt ikke, at de var spor behagelige. så jeg brugte mine egne. 

Ok de er hermed pakket..  Tak..

Anmeld

4. februar 2011

MIWULA

Uhh held og lykke jeg følger lige med her da jeg kun har 22 dage tilbage.  Men har dog pakket tasken og er ret sikker på jeg ikk mangler mere men man kan da aldrig vide.

Anmeld

4. februar 2011

Den lykkelige

MIWULA skriver:

Uhh held og lykke jeg følger lige med her da jeg kun har 22 dage tilbage.  Men har dog pakket tasken og er ret sikker på jeg ikk mangler mere men man kan da aldrig vide.

Ja så ligger vi jo tæt..  Nej svært at vide om man lige har glemt noget når man ikke aner noget omkring det fordi man er første gangs  

Anmeld

4. februar 2011

NoName

milopilo skriver:

Nu er der 24 dage igen - og nej jeg tæller slet ikke ned

Min kæreste snakker og spørg hele tiden om tasken er pakket, fordi han ikke ville vide hvad der skulle pakkes og er "nervøs" for det sker når som helst..

Mangler jeg noget??? Har pakket følgende:
Tøj til manden og jeg til 3 dage.
Toiletsager.
Varmt tøj til den lille til hjemturen.
Autostol og tæppe.
Oplader til mobil og kamera.
Vandre journal.

Hvad mangler jeg??

Jeg pakkede tasken efter denne tråd

https://www.baby.dk/debat/52070pi1/3--kvartal-2010/har-i-pakket-tasken-til-sygehuset.aspx

Anmeld

4. februar 2011

Nynne88

Jeg ved ikke, hvor du skal føde. Men på rigshospitalets patienthotel skal man også selv have tøj med til den lille bebs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.