Hej søde.... har overvejet om man snart sku gøre det... men nej, har ikke pakket den endnu.
Havde jo en klar forventning om at jeg bare lige sku hurtigt op og føde og så hurtigt hjem igen... og så havde jeg egentlig ikke tænkt at jeg sku slæbe så meget med 
Men nu kan det jo være jeg skal indstille mig på at det bliver pks eller sædefødsel og begeg dele tænke rjeg næsten vil resultere i, at jeg blir nødt til at blive et par dage på sygehuset efterfølgende 

Nå men hvis det er tilfældet vil jeg pakke:
*Et par bodyer til baby
*Et par heldragter
*strømper til baby
*En lille hue
*En lille trøje til baby
*stofbleer
*autostol
*baby dyne
*et lille tæppe hun kan ha over sig når vi kører hjem
*måske en sut (tænker nu ik jeg vil gi hende den - men det kan jo være det blir en nødvendighed)
*Bleer til baby (får man jo åbenbart ikke længere på KS)
*Store bind til mig selv
*En ordentlig stak mormor-trusser (hvis man nu bløder igennem osv)
*Noget dejligt afslappende jogging tøj - måske 2-3 sæt
*amme-bh + uld indlæg
*klipklappere eller hjememsko
*nattøj til mig selv
*kamera + oplader
*oplader til mobilos
*vandrejournal og evt. min "fødsels ønskeseddel" (hvis jeg ender med at lave sådan en denne gang - havde vildt glæde af den sidst)
*tandbørste + tandpasta
*læbepomade
*børste + spænder til pandehåret (som jeg sikekrt går amok på under fødslen)
*føntørrer
*shampoo, balsam og intimsæbe
*en dejlig blød rulle lambi toiletpapir - eller måske vådservietter - nøj hvor jeg mindes det gjorde ondt at tørre sig med sygehusets sandpapir når man var øm down stairs
*neutral deo roll-on
*min højt elskede ammepude - og måske også min lille ammeskammel
*amme vitaminer
*video kamera
*lidt mad og drikke som giver hurtig energi. Og måske lidt mad til jacob (kiks, slik, snacks, frugt, sodavand)
*måske et sæt tøj til jacob - men hvis vi enelig skal blive der så er det jo nok et sted hvor han ikke må overnatte
.....jeg vil hellere pakke for meget end for lidt 
men skide god tråd... håber der er andre der svarer.. det kan jo være jeg opdager at der er noget jeg ikke har tænkt på
Derudover tænker jeg at jeg vil pakke kristians taske inden længe - så min mor bare lige kan snuppe den når hun skal ha ham med hjem