Liberos ammeBH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

grønbæk

AnneBJ skriver:

Jeg svinger mellem C og D lige nu, så jeg tror jeg skal have mig en L, men det er jo nemt at suse derud og prøve, og så vender jeg helt sikker tilbage hvis jeg kan nøjes med M

Jeg er også normalt str. C/D skål og jeg bruger M i Bilka bh´en.

I dag har jeg faktisk lige købt en sort amme BH fra Cariwell købt i Ønskebørn til 199,- det minder meget om Bilka modellen, men i Bilka er de kun i hvid og jeg ville gerne have en sort. Jeg har den på nu og har ammet et par gange med den nu og den er altså også god og prisen synes jeg også er fair!

PS. bare sindsyg farligt at bevæge sig ind i Ønskebørn, når man lige er blevet mor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

AnneBJ

grønbæk skriver:

Jeg er også normalt str. C/D skål og jeg bruger M i Bilka bh´en.

I dag har jeg faktisk lige købt en sort amme BH fra Cariwell købt i Ønskebørn til 199,- det minder meget om Bilka modellen, men i Bilka er de kun i hvid og jeg ville gerne have en sort. Jeg har den på nu og har ammet et par gange med den nu og den er altså også god og prisen synes jeg også er fair!

PS. bare sindsyg farligt at bevæge sig ind i Ønskebørn, når man lige er blevet mor 

Super, lyder godt at den er nem at have med at gøre. Et eller andet skal jeg have mig snart, for det er jo faktisk tungt når de ikke er støttet optimalt - selvom jeg stadig "kun" er gravid... 

Kunne forestille mig det er farligt i Ønskebørn

Anmeld

3. februar 2011

CamillaSoefelt

Jeg har købt i babysam - af mærket Anita. Tror jeg den hedder. Uden bøjle. Dn er rigtig god!!!

Anmeld

3. februar 2011

AnneBJ

CamillaSoefelt skriver:

Jeg har købt i babysam - af mærket Anita. Tror jeg den hedder. Uden bøjle. Dn er rigtig god!!!

Dem har jeg også hørt rigtig godt om, men de er lidt dyrere. Dog har jeg lige set de har på tilbud nu her, så overvejer at tage ud og prøve dem... 

Tak for tippet

Anmeld

4. februar 2011

CamillaSoefelt

AnneBJ skriver:

Dem har jeg også hørt rigtig godt om, men de er lidt dyrere. Dog har jeg lige set de har på tilbud nu her, så overvejer at tage ud og prøve dem... 

Tak for tippet

Gør helt sikkert det nu de er på tilbud, dem blir du glad for..

Det var så lidt

Anmeld

18. februar 2011

katrinejensen

Carriwell har en Comfort amme bh top der er ligesom liberos:  http://www.ammebh.dk/carriwell-comfort-bra.html

Men jeg kan faktisk bedre lide deres anden amme bh top:  http://www.ammebh.dk/carriwell-seamless-maternity-bra.html - den er ligesom blødere i stoffet.

/K

Anmeld

18. februar 2011

KarinaIda

bøgelund1 skriver:

yeps. og jeg har 3 liggende hvis nogen er interesseret?

har du et billede af dem, og evt str??

Anmeld

18. februar 2011

_-Kathrine-_

Halløj

Jeg har lige købt liberos amme bh...! Da jeg pakkede den ud tænkte jeg bare: Okay, Den går jo i stykker bare jeg tager den på! Den er meget tynd i stoffet og meget elastisk, men synes faktisk den er rigtig go at ha på! Mine alm bh'er er nemlig begyndt at "bide" lidt og blive for små, så den er også rigtig go at bruge inden man føder! Tror det er mening bh'en skal trækkes ned og så babbelutten bare skal ud over, og det kan den også sagtens uden problemer! Den minder meget om en tynd sports bh...!

Jeg skal nok ha 1 eller 2 stks mere tror jeg...

Kathrine

Anmeld

18. februar 2011

birthee

Jeg har den her:

http://www.carriwell.dk/asp/seamless/nursing_bra.asp

og den her:

http://www.carriwell.dk/asp/lace/dropcup_bra.asp

og dem er jeg altså rigtig glade for... de koster lidt, men nu har jeg brugt dem de sidste 3 måneder, og har stadig 7 uger til termin... de er vildt behagelige at have på, og kan begge åbnes ved stroppen...

Knus

Anmeld

18. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

AnneBJ skriver:

Jeg har læst at Liberos ammeBH skulle være rar de første dage, og til at tage med til sygehuset, da den giver sig. Jeg har fundet den på nettet, og er positivt overrasket over prisen, men fatter ikke hvordan man "åbner" den - altså er der ikke et "ammehul", så man beholder BH'en på, men lukker pågældende babs ud?

Libero ammeBH

Del også gerne Jeres erfaring med denne BH som opstartsBH..

jeg har dem, og de er rigtig gode, meeen ja ban´bsen skal nedenunder, og jeg synes ikke det var pratisk da jeg havde meget mælk så lå de første tid også med den om natten. Og man skal være bevidste omkring inlæg kan flytte sig :-)

Jeg har brugt dem fra babysam, koster omkring 100 kr pr styk :-)
købte en dyr en i en alm bh forretning til 300 kr, men har slet ikke gået med den da jeg synes det var ubehageligt at have bølje i(selvom jeg har en stor barm)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.