Liberos ammeBH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

bøgelund

grønbæk skriver:

I Bilka kan man købe en hvid amme bh uden sømme og bøjle til 149,- det ligner lidt den fra Libero, bare den her kan åbnes ved stropperne. Jeg synes den er meget behagelig!! Og så er den billig og kvaliteten er altså god!

yeps. og jeg har 3 liggende hvis nogen er interesseret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

AnneBJ

Kirle skriver:

Ja det må du hellere så men det er triumphs og de sidder nemlig bare så rart!

Det er da i hvert fald også et mærke der er til at få flere steder, og jeg har kun hørt godt om det... Det må jeg huske til den store jagt går ind så

Anmeld

3. februar 2011

AnneBJ

bøgelund1 skriver:

yeps. og jeg har 3 liggende hvis nogen er interesseret?

Str.?

Anmeld

3. februar 2011

bøgelund

AnneBJ skriver:

Str.?

str M..

Anmeld

3. februar 2011

grønbæk

AnneBJ skriver:

Den har jeg set på, og jeg vil gerne give lidt mere for at kunne åbne ved stroppen. Synes bare jeg lå mellem to str., men så kan jeg selvfølgelig købe den store af dem og håbe det resterende fyld kommer sammen med babyen

Brugte du den om dagen, eller kun nat?

Jeg bruger dem både dag og nat faktisk, da de er så behagelige. Du skal tænke på der også skal være plads til ammeindlæg, så du kan roligt tage den der virker lidt for stor nu er jeg sikker på! De vokser jo lidt.

Anmeld

3. februar 2011

AnneBJ

grønbæk skriver:

Jeg bruger dem både dag og nat faktisk, da de er så behagelige. Du skal tænke på der også skal være plads til ammeindlæg, så du kan roligt tage den der virker lidt for stor nu er jeg sikker på! De vokser jo lidt.

Det er selvfølgelig rigtigt...! Tak for råd

Anmeld

3. februar 2011

AnneBJ

bøgelund1 skriver:

str M..

Tror skisme de er for små så, når jeg medtænker mælk og indlæg

Næste gang jeg er i Bilka prøver jeg dem lige, og kan jeg bruge M vender jeg tilbage og ser om du stadig har dem

Anmeld

3. februar 2011

bøgelund

AnneBJ skriver:

Tror skisme de er for små så, når jeg medtænker mælk og indlæg

Næste gang jeg er i Bilka prøver jeg dem lige, og kan jeg bruge M vender jeg tilbage og ser om du stadig har dem

ok. det skal du være velkommen til.. jeg bruger str C i bh. og jeg kunne NEMT passe den + 2 ammeindlæg.. (jeg var altid nervøs for ufrivillig malkning) 

Anmeld

3. februar 2011

AnneBJ

bøgelund1 skriver:

ok. det skal du være velkommen til.. jeg bruger str C i bh. og jeg kunne NEMT passe den + 2 ammeindlæg.. (jeg var altid nervøs for ufrivillig malkning) 

Jeg svinger mellem C og D lige nu, så jeg tror jeg skal have mig en L, men det er jo nemt at suse derud og prøve, og så vender jeg helt sikker tilbage hvis jeg kan nøjes med M

Anmeld

3. februar 2011

bøgelund

AnneBJ skriver:

Jeg svinger mellem C og D lige nu, så jeg tror jeg skal have mig en L, men det er jo nemt at suse derud og prøve, og så vender jeg helt sikker tilbage hvis jeg kan nøjes med M

ja det skal du nok så.. ellers siger du bare til..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.