Liberos ammeBH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.646 visninger
33 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

AnneBJ

Jeg har læst at Liberos ammeBH skulle være rar de første dage, og til at tage med til sygehuset, da den giver sig. Jeg har fundet den på nettet, og er positivt overrasket over prisen, men fatter ikke hvordan man "åbner" den - altså er der ikke et "ammehul", så man beholder BH'en på, men lukker pågældende babs ud?

Libero ammeBH

Del også gerne Jeres erfaring med denne BH som opstartsBH..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

bøgelund

AnneBJ skriver:

Jeg har læst at Liberos ammeBH skulle være rar de første dage, og til at tage med til sygehuset, da den giver sig. Jeg har fundet den på nettet, og er positivt overrasket over prisen, men fatter ikke hvordan man "åbner" den - altså er der ikke et "ammehul", så man beholder BH'en på, men lukker pågældende babs ud?

Libero ammeBH

Del også gerne Jeres erfaring med denne BH som opstartsBH..

jeg købte 3 stk i bilka. og dem var jeg meget glad for.. 

Anmeld

3. februar 2011

NessaXenia

kan heller ikke lige se andre udveje end at babsen skal ud nedenunder, altså der var der normalt er bøjle i en bh.

så man skal løfte op i bh'en?

jeg leder efter en bh hvor man kan lukke op for babsen ved stroppen..

Anmeld

3. februar 2011

<3

Tror det er til at sove med...

Jeg købte i Magasin 200kr stykket uden bøjle

Anmeld

3. februar 2011

AnneBJ

Men det er ikke dem de har hos Libero vel? Altså mærket er ikke det samme?

Har kigget på Bilkas, og også prøvet både med og uden bøjle, og kan ikke finde mig tilpas i nogle af dem. Oveni det er Liberos billigere (ikke meget, men lidt har også ret) så håber at de kunne være noget for mig..

Anmeld

3. februar 2011

AnneBJ

NinaSophia skriver:

kan heller ikke lige se andre udveje end at babsen skal ud nedenunder, altså der var der normalt er bøjle i en bh.

så man skal løfte op i bh'en?

jeg leder efter en bh hvor man kan lukke op for babsen ved stroppen..

Det tror jeg nemlig også den skal, og det gider jeg ikke

Både HM og Bilka har med og uden bøjle hvor du lukker op ved stroppen!

Anmeld

3. februar 2011

grønbæk

I Bilka kan man købe en hvid amme bh uden sømme og bøjle til 149,- det ligner lidt den fra Libero, bare den her kan åbnes ved stropperne. Jeg synes den er meget behagelig!! Og så er den billig og kvaliteten er altså god!

Anmeld

3. februar 2011

AnneBJ

Kirle skriver:

Tror det er til at sove med...

Jeg købte i Magasin 200kr stykket uden bøjle

Ja det kan selvfølgelig være...

Men 200 er også bare meget, hvis den stadig ikke sidder optimalt (plus at jeg skal rejse til en magasin )

Men jeg må nok bare bevæbne mig med tålmodighed (og penge) en dags tid, lidt tættere på termin, og så insistere på at finde noget...

Anmeld

3. februar 2011

AnneBJ

grønbæk skriver:

I Bilka kan man købe en hvid amme bh uden sømme og bøjle til 149,- det ligner lidt den fra Libero, bare den her kan åbnes ved stropperne. Jeg synes den er meget behagelig!! Og så er den billig og kvaliteten er altså god!

Den har jeg set på, og jeg vil gerne give lidt mere for at kunne åbne ved stroppen. Synes bare jeg lå mellem to str., men så kan jeg selvfølgelig købe den store af dem og håbe det resterende fyld kommer sammen med babyen

Brugte du den om dagen, eller kun nat?

Anmeld

3. februar 2011

<3

AnneBJ skriver:

Ja det kan selvfølgelig være...

Men 200 er også bare meget, hvis den stadig ikke sidder optimalt (plus at jeg skal rejse til en magasin )

Men jeg må nok bare bevæbne mig med tålmodighed (og penge) en dags tid, lidt tættere på termin, og så insistere på at finde noget...

Ja det må du hellere så men det er triumphs og de sidder nemlig bare så rart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.