Hej alle sammen.
Tænkte det var tid til en status på min lille dejlige datter. 
Ida er 19 dage nu allerede. Den første uge gik lidt med luft i maven, lidt græden over det, men efter at have øvet lidt på bøvseriet er det blevet meget bedre. Ida er meget mere tilfreds og sover bedre! 
Dagene går mest med at spise, skide og sove. Hun snupper gerne 3-4 timers søvn i streg og har 2-3 perioder om dagen hvor hun er vågen en times tid eller to. Hun er super opmærksom når hun er vågen og god til at holde øjenkontakt i korte omgange.
Storesøster Emma på knap 20 mdr har taget rigtig godt imod den bette. Hun skulle selvfølgelig lige se hende an de første par dage og være sikker på at jeg stadig havde tid til hende, men siden har der intet været. Nu spørger hun efter "Ia" og vil gerne ae og kysse hende! 
Jeg selv har det rigtig godt. Bløder lidt on/off endnu.
Men har tilgengæld tabt 11 kg siden fødslen så nu er jeg kun 1½ kg fra min før-vægt! NICE!! 
Vi havde sundhedsplejerske i tirsdags, her havde Ida taget 600 g. på, på de 17 dage siden fødslen og er vokset 2 cm, så nu er hun 55 cm. lang og vejer 4350 g!!
Jeps Mor her har fløde i babserne! 
I får lige et par billeder med. 
I er meget velkomne til at skrive en status på jer her i tråden - uanset om I har født eller ej! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld