.........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. februar 2011

Mor Til Julie<3

Kay skriver:

det er fair nok at du ik vil af med det til 200 kr... men hvis du ser det fra en købers synspunkt...

jeg bruger tit penge i the bodyshop, og det ville ikke gøre mig noget at købe det... men ikke til fuld pris... da man også skal betale porto, og overføre penge og bruge tid på det... ville du selv købe et gavekort til fx. babysam eller en anden butik du tit bruger, til fuld pris på den måde???

et andet spørgsmål er... er du sikker på at der intet i the bodyshop er du kan bruge??? de har så mange lækre ting, både til dig og baby...

Det er en butik jeg aldrig nogensinde kommer i ...
Så jaah, har intet og bruge det til ...
Men hvis det skulle være ville jeg da gerne sende det så skulle jeg nok selv betale hvad det koster får og få det sendt ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Sommerfuglelarven

Fair nok, vil bare ikke give fuld pris for det, det får du aldrig nogensinde på det - så brug det til en gave til en anden person!

Anmeld

4. februar 2011

Kay

Sommerfuglelarven skriver:

Fair nok, vil bare ikke give fuld pris for det, det får du aldrig nogensinde på det - så brug det til en gave til en anden person!

erklære mig enig... jeg tror ikke nogen vil købe det for fuld pris... jo måske en god veninde... men ja brug det på en gave i stedet...

Anmeld

4. februar 2011

Mor Til Julie<3

Sommerfuglelarven skriver:

Okaiiii ...
Fair nok ...
jeg går så med til 250 kroner ...
Hvis det var noget ...
Skal skam nok selv betale hvad det koster for og få det sendt ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.