.........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.195 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Mor Til Julie<3

Heej i Skønne Q ...

Jeg har i julegave fået en gave æske jeg ikke ville have så der har jeg så fået et til gode bevis til THE BODY SHOP Der ligger i rosengårdscenteret ... Til gode beviset er på 375kroner hvis nogen af jeg kvinder til købe det ...
For har ikke brug for det så vil ikke bare have det liggende hvis nogen af jeg måske ville kunne bruge det ...

Håber af høre fra nogen af jer ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Mor Til Julie<3

Er der bare slet ikke nogen ? ? ?

Anmeld

2. februar 2011

Frøken J.

Mor Til Julie<3 skriver:

Er der bare slet ikke nogen ? ? ?

Sælger du det til 375? For jeg tænker, at de fleste nok vil være tilbøjelige til bare at gå ned og bruge pengene i butikken, da det er lidt nemmere end at overføre penge og skulle modtage beviset Hvis du forstår?

Anmeld

2. februar 2011

Mor Til Julie<3

Secrets skriver:

Sælger du det til 375? For jeg tænker, at de fleste nok vil være tilbøjelige til bare at gå ned og bruge pengene i butikken, da det er lidt nemmere end at overføre penge og skulle modtage beviset Hvis du forstår?

Jaah, Jeg sælger det til 375 ...
For det var gaven vær som jeg så har fået byttet og fået et til gode bevis på da jeg ikke vil have noget i den butik ... KUnne jo være der var nogen andre der ville bruge det ...

Anmeld

3. februar 2011

Sommerfuglelarven

Jeg vil gerne byde 200 kr for det.

Anmeld

3. februar 2011

Mor Til Julie<3

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg vil gerne byde 200 kr for det.

Nej, For det er på 375 kroner ... Er jo en gave jeg selv har fået som så bare har fået et til gode besvis på hvor gaven havde en værdi af 375 kroner ...

Anmeld

3. februar 2011

Chewy

Mor Til Julie<3 skriver:

Nej, For det er på 375 kroner ... Er jo en gave jeg selv har fået som så bare har fået et til gode besvis på hvor gaven havde en værdi af 375 kroner ...

Ja, men du kan ikke forvente at nogen vil købe det af dig til fuld pris, når de bare kunne gå i butikken og bruge de 375 kr. Der skal jo være en fordel ved at hjælpe dig af med det...

Anmeld

3. februar 2011

Mor Til Julie<3

Chewy skriver:

Ja, men du kan ikke forvente at nogen vil købe det af dig til fuld pris, når de bare kunne gå i butikken og bruge de 375 kr. Der skal jo være en fordel ved at hjælpe dig af med det...

Det er sku da heller ikke fedt for mig af jeg har fået en gave til de penge hvis jeg så bare skal gå af med det til 200 kroner altså ...

Anmeld

3. februar 2011

Chewy

Mor Til Julie<3 skriver:

Det er sku da heller ikke fedt for mig af jeg har fået en gave til de penge hvis jeg så bare skal gå af med det til 200 kroner altså ...

Nej, men så behold det selv. Ville du selv købe et gavekort af en anden til fuld pris?? Ja, jeg ville ikke....

Anmeld

3. februar 2011

Kay

Mor Til Julie<3 skriver:

det er fair nok at du ik vil af med det til 200 kr... men hvis du ser det fra en købers synspunkt...

jeg bruger tit penge i the bodyshop, og det ville ikke gøre mig noget at købe det... men ikke til fuld pris... da man også skal betale porto, og overføre penge og bruge tid på det... ville du selv købe et gavekort til fx. babysam eller en anden butik du tit bruger, til fuld pris på den måde???

et andet spørgsmål er... er du sikker på at der intet i the bodyshop er du kan bruge??? de har så mange lækre ting, både til dig og baby...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.