Fødestuer på Skejby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

MamaLook

thilde-tusindfryd skriver:

Du gav selv forklaringen på din manglende forståelse af mit ønske om visse remedier og forhold ved at henvise til, at det var fordi du var under uddannelse som sygeplejerske og at du er ret fysisk orienteret. Derfor min resonering i den retning.

Mht. duftolier, så er du ikke helt inde i, hvad det er og hvordan det virker, kan jeg tydeligt læse mig til. Så jeg undrer mig lidt over din meget stærke holdningsudtryk omkring det.

Og jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig orker forklare nærmere. Vi har jo hver vores præferencer ud fra den viden og de værdier vi har og fred være med det.

Men er da glad for at høre, at du generelt har været glad for at føde på skejby. Håber det blir en lige så god oplevelse for mig.

blah blah.. Det ene udelukker vel heller ikke det andet. Altså at være fysisk orienteret betyder ikke, man ikke har andre dimensioner..

Du kan "tydeligt læse" dig til alt muligt hva'? Jeg tror, du læser det, du gerne VIL læse... og så laver du dine egne små konklusioner ud af det.                                                              arj, forget it, du forstår mig jo ikke, selvom jeg har skåret det ud i freakin' pap..

GOD fødsel, diskution hermed afsluttet!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

thilde-tusindfryd

Mirakel skriver:

blah blah.. Det ene udelukker vel heller ikke det andet. Altså at være fysisk orienteret betyder ikke, man ikke har andre dimensioner..

Du kan "tydeligt læse" dig til alt muligt hva'? Jeg tror, du læser det, du gerne VIL læse... og så laver du dine egne små konklusioner ud af det.                                                             arj, forget it, du forstår mig jo ikke, selvom jeg har skåret det ud i freakin' pap..

GOD fødsel, diskution hermed afsluttet!!

Hold da op en reaktion. Meget ubehagelig måde at føre en samtale på.

Jeg har aldrig sagt, at man ikke kan have andre dimensioner, fordi man er fysisk orienteret  Det var dig selv, der lagde den dimension ind i det.....

Jeg er selv meget videnskabelig orienteret, men på en helhedsorienteret måde....

Nå, men du har nok ret i, at vi ikke skal diskutere videre om dette her, for det ødelægger da helt stemningen i tråden.... så lad os stoppe den her.

Anmeld

5. februar 2011

line90

thilde-tusindfryd skriver:

Fordi der grundet min alder og mulig endometriose kan opstå komplikationer. Og hvis jeg gør det, så er jeg for langt væk fra sygehuset, da jeg bor på landet.

Nej okay. Det kan jeg godt forstå. Tænkte bare at hjemmefødsel ville være det rigtige:-). Det virker nemlig som om vi har den samme holdning til at føde og jeg vil nemlig føde hjemme når jeg kommer så langt.

Anmeld

8. februar 2011

thilde-tusindfryd

line90 skriver:

Nej okay. Det kan jeg godt forstå. Tænkte bare at hjemmefødsel ville være det rigtige:-). Det virker nemlig som om vi har den samme holdning til at føde og jeg vil nemlig føde hjemme når jeg kommer så langt.

Jamen sådan idealistisk set, synes jeg da også, at det er en fin ide og det mest naturlige. Men jeg er for nervøs for ting, der kan gå galt, til at kunne gøre det på den måde. Hatten af for dem, der kan

Anmeld

8. februar 2011

thilde-tusindfryd

Jeg fik ikke rigtig afklaret, om der er andre føde hjælpemidler end fødebriksen, til fx når man ikke vil ligge ned, men måske gerne vil stå op eller føde i en anden stilling ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.