Endnu en fra Skejby ! Dejligt 
Tja....jeg ved det ikke helt....men måske ku det være rart med noget duftolie, man ku brænde af ?
Jeg ville gerne skabe en rolig, meditativ stemning for mit barn, så overgangen fra livmoderen til real life ikke er så voldsom og det at komme til verden kan blive en positiv oplevelse. Det er jo hårdt nok i forvejen at blive presset igennem en smal udgang på den måde 
Jeg fødte på skejby for 3 uger siden. Man har 'sin egen' fødestue, man skal ikke ligge sammen med andre kvinder - heller ikke på barselsafsnittet. (er der overhovedet nogen hospitaler i dagens danmark, hvor man skal føde i samme rum som andre kvinder?)
Mht. til at brænde dufte af, så tror jeg ikke, du skal regne med at få lov til det. Jeg tror faktisk heller ikke, det er skide sundt for dit lille nyfødte barn at indånde i sine små lunger.
Jeg tror ikke, du skal tænke så meget på, om dit barn kan klare fødslen uden musik, dæmpet lys og olieafbrænding. Dit barn skal nok klare det. Hvis noget skulle gå galt, er det ikke pga. manglende lysdæmpning, musik eller dufte.
God fødsel
Jeg er sikker på, det kommer til at gå rigtig fint 
Anmeld