Gylp - Dumt spørgsmål :b

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Maja_4000

Cris skriver:

Det ved jeg ikke, jeg har haft to gylpebabier, fra fødsel til de var ca 8 måneder... De gylpede begge to kæmpe meget! Men de var dejlige tykke og glade, det har ingen betydning at man bliver træt af pletterne på tøjet og på alt mulige stedder!

Hold da op :b 

- Jeg er jo allerede træt af at lugte af gylp nu  haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Cris

Maja_4000 skriver:

Hold da op :b 

- Jeg er jo allerede træt af at lugte af gylp nu  haha

Ork ork, vi har haft to yogurt fabrikken i mange måneder, vi blev blev bare vand til det! Og det savner jeg bestemt ikke idag   hahahahahahah

Anmeld

2. februar 2011

mortilsofieogsara

min datter gyld også meget fastisk alt hendes mad op da hun var ca. 6 uger gammel og hun havde mavemundsforsværing og det er sådan der ikke er hul ind til mavensækken og det blev hun opereret for 7 uger gammel. og det gik 2 dage så spiste hun fint igen men tabte din datter sig? hvis hun gør det vil jeg søger læge for det kan være meget alvorlig  

Anmeld

2. februar 2011

Nettemor

beklager hvis jeg svarer noget der allerede er svaret men har ikke læst det hele igennem.. hvis hun er glad og tilfreds når hun gylper og lige efter kan det være fordi hun spiser for meget.. det gjorde vores.. men han var bryst barn..  ved ik om det er alderledes med mme.

og det der var en er skrev med at lukkemusklen kan være ødelagt / gylpesygdom. det kaldes refluks.. og har de det så skriger de som regel for det er meget smertefuldt.. og med tiden vil de begynde ik rigtig at ville spise fordi de lærer at det medfører smerte..

Anmeld

2. februar 2011

mortilsofieogsara

ps. min datter var glad og kunne ikke mærke noget på hende

Anmeld

2. februar 2011

Maja_4000

mortilsofieogsara skriver:

min datter gyld også meget fastisk alt hendes mad op da hun var ca. 6 uger gammel og hun havde mavemundsforsværing og det er sådan der ikke er hul ind til mavensækken og det blev hun opereret for 7 uger gammel. og det gik 2 dage så spiste hun fint igen men tabte din datter sig? hvis hun gør det vil jeg søger læge for det kan være meget alvorlig  

Hun taber sig bestemt ikke 

Anmeld

16. maj 2011

Klaus Rubin

Jeg har læst indlægene og finder dem gode, tak for flere gode råd !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.