Gylp - Dumt spørgsmål :b

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Alberts/

albert glypede også meget, ikke så meget mere,

men det var simpelhe fordi jeg tog ham i en for hurtig bevægelse op for at bøvse, eller skiftet ble bagefter, nu efter han har fået flaske så kommer han stille og rolig op og bøvse, og bliver så langt ¨på ryggen for at få ro i mave i ca 10 min tid,

(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Maja_4000

Alberts/ skriver:

albert glypede også meget, ikke så meget mere,

men det var simpelhe fordi jeg tog ham i en for hurtig bevægelse op for at bøvse, eller skiftet ble bagefter, nu efter han har fået flaske så kommer han stille og rolig op og bøvse, og bliver så langt ¨på ryggen for at få ro i mave i ca 10 min tid,

(;

Hmm .. Det kunne være vi skulle prøve det 

Anmeld

2. februar 2011

Alberts/

Maja_4000 skriver:

Hmm .. Det kunne være vi skulle prøve det 

det hjælper ihvertfald her(:

Anmeld

2. februar 2011

Eliza/lykke

Jo, jo, barnet på 9 mrd kan sagtens gylpe lidt, når de har spist grød og fået mælk, og så skal der leges bagefter. Så kommer der lige lidt overskydende mad op hi hi hi

Det holder selvfølgelig op, og din baby bliver med sikkerhed mæt - jeg forstod heller ikke på dig, at det var et problem - snarere et vasketøjsproblem he he

Anmeld

2. februar 2011

LC

Vi havde også en datter der har gylpet rigtig meget ind til hun var mellem 6 og 9 mdr.

Og vi fik afvide af SP og læge at nogle børn bare er gylpebabyer - der er ikke altid noget at gøre.

Ud over ikke at lave vilde ting med dem lige efter de har spist, men vores datter kunne også lave en kæmpe stråle selvom vi løftede hende forsigtigt op for at bøvse.

Så længe hun tager på så gylper hun ihvertfald ikke det hele op. og selvom det ser ud af meget så gylper de også fordi de er kommet til at spise for meget, så det der kommer op er nogle gange bare alt det de lige har fået slugt som ikke kunne være i deres mave. Det er en måde de regulere maden i deres mave fik vi afvide af Sp.

Anmeld

2. februar 2011

jannebjerre

Felix gylpede konstant da han var lille og det var dybt frustrende
Men så begyndte vi og piske johannesbrødkernemel i mælken og vupti, så var det ikke længere så slemt...
Han er idag 11 mdr næsten og gylper ikke længere
Nogen børn gylper altså bare mere end andre, så længe de tager fint på, så er det altlså bare sådan og ikk noget man gør noget ved

Anmeld

2. februar 2011

Maja_4000

jannebjerre skriver:

Felix gylpede konstant da han var lille og det var dybt frustrende
Men så begyndte vi og piske johannesbrødkernemel i mælken og vupti, så var det ikke længere så slemt...
Han er idag 11 mdr næsten og gylper ikke længere
Nogen børn gylper altså bare mere end andre, så længe de tager fint på, så er det altlså bare sådan og ikk noget man gør noget ved

Johannes-hvad-for-noget-mel ?! 
Dét har jeg aldrig hørt om .. Hvad er det ? Og hvad gør det ? :b

Anmeld

2. februar 2011

jannebjerre

Maja_4000 skriver:

Johannes-hvad-for-noget-mel ?! 
Dét har jeg aldrig hørt om .. Hvad er det ? Og hvad gør det ? :b

Hehe Johannesbrødkernemel er noget du kan købe på apoteket i håndkøb, som du pisker i vandet og derefter i mælkepulver i
Det er et stivelsesmiddel, som er ganske ufarligt, men sørger for de ikk gylper så meget og holder mere af mælken nede i sig..

Anmeld

2. februar 2011

Maja_4000

jannebjerre skriver:

Hehe Johannesbrødkernemel er noget du kan købe på apoteket i håndkøb, som du pisker i vandet og derefter i mælkepulver i
Det er et stivelsesmiddel, som er ganske ufarligt, men sørger for de ikk gylper så meget og holder mere af mælken nede i sig..

Nååårh .. Smart 

Anmeld

2. februar 2011

Cris

Det ved jeg ikke, jeg har haft to gylpebabier, fra fødsel til de var ca 8 måneder... De gylpede begge to kæmpe meget! Men de var dejlige tykke og glade, det har ingen betydning at man bliver træt af pletterne på tøjet og på alt mulige stedder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.