Gylp - Dumt spørgsmål :b

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.293 visninger
26 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Maja_4000

Caroline er nu 7 uger .. Og den sidste uges tid har hun bare gylpet rigtig meget ! Engang imellem  ligner det næsten at hele flasken kommer op igen :s

Så vi synes ikke vi laver andet end at give hende mad og skifte tøj på hende 

Men vi kom så til at snakke om .. HVORFOR gylper babyer ? Kan man gøre noget for at forhindre det ? Og er baby mæt efter at have gylpet ? Så er maven vel i princippet ikke fuld jo 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Eliza/lykke

Maja_4000 skriver:

Caroline er nu 7 uger .. Og den sidste uges tid har hun bare gylpet rigtig meget ! Engang imellem  ligner det næsten at hele flasken kommer op igen :s

Så vi synes ikke vi laver andet end at give hende mad og skifte tøj på hende 

Men vi kom så til at snakke om .. HVORFOR gylper babyer ? Kan man gøre noget for at forhindre det ? Og er baby mæt efter at have gylpet ? Så er maven vel i princippet ikke fuld jo 

Baby gylper fordi lukkemusklen i mellem spiserør og mavesækken ikke er færdigproduceret (om man så må sige). Derfor kan de nemt komme til at gylpe.

Hvis de drikker hurtigt, kan de også komme til at gylpe meget op igen. Nogen gange ligner det, at hele flasken kommer op igen.

Hvis det er noget, som sker tit og meget, må du tage hende et smut til lægen. Nogen børn kan ikke holde maden i sig, og hedder et eller andet navn, kan ikke huske det.

Min pige er 9 mrd, og kan stadig komme til at gylpe sin grød og mælk op, i små mængder selvfølgelig :-)

Anmeld

2. februar 2011

Kamilla-m

min sp'er fortalte mig da mathilde gylpede meget, at det kunne være fordi man skifter ble lige efter at have spist, altså når man løfter bene op klemmer man maven eller hvad man siger, og så kan det godt komme ud igen, og i øvrigt rådede hun os til at skifte MME, fordi nan ku være for hård for hendes mave. og efter vi gik over til alomin har hun ikke gylpet siden.

tillykke med den lille og held og lykke frem over .

Anmeld

2. februar 2011

Maja_4000

MortilMogL skriver:

min sp'er fortalte mig da mathilde gylpede meget, at det kunne være fordi man skifter ble lige efter at have spist, altså når man løfter bene op klemmer man maven eller hvad man siger, og så kan det godt komme ud igen, og i øvrigt rådede hun os til at skifte MME, fordi nan ku være for hård for hendes mave. og efter vi gik over til alomin har hun ikke gylpet siden.

tillykke med den lille og held og lykke frem over .

Tak :b

Vores får allerede allomin :p Godt nok syrnet , for ellers går hendes mave i udu 

Men hun gylper også inden vi skifter hende .. Altså , hvis vi tager hende op for at bøvse , gylper hun nogle gange ud over sofa og det hele .. Rigtig skønt  Hehe

Anmeld

2. februar 2011

Maja_4000

Eliza/lykke skriver:

Baby gylper fordi lukkemusklen i mellem spiserør og mavesækken ikke er færdigproduceret (om man så må sige). Derfor kan de nemt komme til at gylpe.

Hvis de drikker hurtigt, kan de også komme til at gylpe meget op igen. Nogen gange ligner det, at hele flasken kommer op igen.

Hvis det er noget, som sker tit og meget, må du tage hende et smut til lægen. Nogen børn kan ikke holde maden i sig, og hedder et eller andet navn, kan ikke huske det.

Min pige er 9 mrd, og kan stadig komme til at gylpe sin grød og mælk op, i små mængder selvfølgelig :-)

Det er ikke hver gang , og hun tager rigeligt på :p Så det er ikke som sådan et problem .. Ud over vi har vasketøj for fire babyer i stedet for en 

Er det rigtigt ? 9 måneder ? Har altid troet det stoppede når man gik over til grød og sådan :b

Anmeld

2. februar 2011

Kamilla-m

Maja_4000 skriver:

Tak :b

Vores får allerede allomin :p Godt nok syrnet , for ellers går hendes mave i udu 

Men hun gylper også inden vi skifter hende .. Altså , hvis vi tager hende op for at bøvse , gylper hun nogle gange ud over sofa og det hele .. Rigtig skønt  Hehe

puha :/ så ved jeg det ikke, synes du sku tage en snak med din sper eller læge .

Anmeld

2. februar 2011

Maja_4000

MortilMogL skriver:

puha :/ så ved jeg det ikke, synes du sku tage en snak med din sper eller læge .

Jah .. Det kunne godt være :s 

Anmeld

2. februar 2011

Kamilla-m

Maja_4000 skriver:

Jah .. Det kunne godt være :s 

ville jeg hvertfald gøre hvis jeg vr jer .

men held og lykke >:<

Anmeld

2. februar 2011

Maja_4000

MortilMogL skriver:

ville jeg hvertfald gøre hvis jeg vr jer .

men held og lykke >:<

Tak  Og tak for svar ;D

Anmeld

2. februar 2011

Kamilla-m

Maja_4000 skriver:

Tak  Og tak for svar ;D

selv tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.