MD-scanning af kattekyllingen, 20+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

otlitrom

Sofia skriver:

Tillykke med den gode scanning det er lidt sjovt, jeg har det på samme måde som dig, synes virkelig også jeg så en "dreng" da vi var til MD; og tror derfor også det er en lille dreng jeg har i maven, men ved godt at mange siger det også sagtens kan være navlesnoren, men det lignede nu altså en lille tap Det bliver spændende når vi har født, om vi har ret!

Jeg synes det lignede en tap, og det synes bjørnen også. Men vi sagde ikke noget derinde, for tænk, hvis scanningsdamen nu talte over sig. Men det var det første vi sagde, da vi kom ud i bilen!

Både en pige og en dreng skal være velkommen!

Det bliver spændende at se, hvad din mave gemmer. Du skal ikke vente så længe endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Bruus

kitty skriver:

Så er endnu en scanning vel overstået. Alt så fint ud, og scanningsdamen var rigtig sød til at forklare og vise det hele

Den lille har det godt, og sutter stadig på tommelfinger på livet løs Da hun scannede hjertet fik hun åbenbart et rigtig godt billede og sagde med begejstring; "naaaij, hvor er det flot", så vi blev helt stolte! God lille baby

Vi vil ikke vide kønnet, men synes begge vi så at det var en dreng, da hun scannede lårbensknoglen. Jeg har ikke øjne for den slags, så jeg føler mig stadig 50/50...

Her er et billede af vores krølfis.

Iiiiiiiiihh hvor er det et fint billede af jeres lille guldklump

Og tillykke med den veloverståede scanning! Vi fik den overstået d.17/1. Det var også bare så dejligt at alt var fint, og vi ønskede heller ikke at vide kønnet, men ingen af os kunne alligevel se noget som helst Hende som scannede os, var dog ret præget af travlhed virkede det som, så scanningen blev ret upersonlig synes vi, desværre Men skønt var det i hvert fald at se den lille!!! Vores billede blev ok, men der var ikke "zoomet" så meget ud som på jeres, så vi kunne ingen ben se eller noget. Men I har godt nok fået et flot billede af jeres smukke baby

Knus knus

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

Mette:)) skriver:

Iiiiiiiiihh hvor er det et fint billede af jeres lille guldklump

Og tillykke med den veloverståede scanning! Vi fik den overstået d.17/1. Det var også bare så dejligt at alt var fint, og vi ønskede heller ikke at vide kønnet, men ingen af os kunne alligevel se noget som helst Hende som scannede os, var dog ret præget af travlhed virkede det som, så scanningen blev ret upersonlig synes vi, desværre Men skønt var det i hvert fald at se den lille!!! Vores billede blev ok, men der var ikke "zoomet" så meget ud som på jeres, så vi kunne ingen ben se eller noget. Men I har godt nok fået et flot billede af jeres smukke baby

Knus knus

Tak! Jeg er også meget glad for billedet. Vi fik faktisk et til, og det er næsten lige så godt. Men der er ikke synlige arme og ben. Derfor kan jeg bedst lide det her.

Det er ikke altid scanningsbilleder er lige gode, men man elsker dem jo alligevel

Dejligt Jeres scanning gik godt og at I intet så. Jeg er næsten overbevist om at det er en dreng jeg gemmer på, nu jeg tænker over det. Jeg synes altså jeg så "noget"

Anmeld

11. februar 2011

Kb

kitty skriver:

Så er endnu en scanning vel overstået. Alt så fint ud, og scanningsdamen var rigtig sød til at forklare og vise det hele

Den lille har det godt, og sutter stadig på tommelfinger på livet løs Da hun scannede hjertet fik hun åbenbart et rigtig godt billede og sagde med begejstring; "naaaij, hvor er det flot", så vi blev helt stolte! God lille baby

Vi vil ikke vide kønnet, men synes begge vi så at det var en dreng, da hun scannede lårbensknoglen. Jeg har ikke øjne for den slags, så jeg føler mig stadig 50/50...

Her er et billede af vores krølfis.

Det der det er en dreng og en fin en af slagsen....

Anmeld

11. februar 2011

Lisbeth1985

Ihh, hvor er "den" fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.