MD-scanning af kattekyllingen, 20+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.116 visninger
24 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

otlitrom

Så er endnu en scanning vel overstået. Alt så fint ud, og scanningsdamen var rigtig sød til at forklare og vise det hele

Den lille har det godt, og sutter stadig på tommelfinger på livet løs Da hun scannede hjertet fik hun åbenbart et rigtig godt billede og sagde med begejstring; "naaaij, hvor er det flot", så vi blev helt stolte! God lille baby

Vi vil ikke vide kønnet, men synes begge vi så at det var en dreng, da hun scannede lårbensknoglen. Jeg har ikke øjne for den slags, så jeg føler mig stadig 50/50...

Her er et billede af vores krølfis.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Så er endnu en scanning vel overstået. Alt så fint ud, og scanningsdamen var rigtig sød til at forklare og vise det hele

Den lille har det godt, og sutter stadig på tommelfinger på livet løs Da hun scannede hjertet fik hun åbenbart et rigtig godt billede og sagde med begejstring; "naaaij, hvor er det flot", så vi blev helt stolte! God lille baby

nååååååååååååååååååååååååååååårh

Anmeld

1. februar 2011

TbCp

Ihhh fantastisk!

Tillykke med en veloverstået scanning!

Anmeld

1. februar 2011

ChatH

kitty skriver:

NÅRHHH hvor fint!! 

Anmeld

1. februar 2011

<3

Hvor fin!

Anmeld

1. februar 2011

Moar2011

IHh jeg ville os snart se min bebs igen heh .. fik i ikk en mistanke til hvad køn det ku være :p..

Anmeld

1. februar 2011

Karo

Hvor er den bare fin

Anmeld

1. februar 2011

sarahb

ihhh hvor dejligt
SKulle i ikke vide kønnet?

Eiii hvor må i bare være så lykkelige over den lille dejlige krølfis..

Anmeld

1. februar 2011

otlitrom

Babyklar skriver:

IHh jeg ville os snart se min bebs igen heh .. fik i ikk en mistanke til hvad køn det ku være :p..

Jeg har lige rettet lidt i teksten Jo, vi tror begge vi så at det var en dreng, men jeg har ikke et trænet øje, og synes det er svært at se, når folk lægger billeder ud, hvad der er hvad.. Så jeg er stadig 50/50, hvad jeg tror

Anmeld

1. februar 2011

otlitrom

sarahb skriver:

ihhh hvor dejligt
SKulle i ikke vide kønnet?

Eiii hvor må i bare være så lykkelige over den lille dejlige krølfis..

Nej, det forbliver en hemmelighed til fødslen! Men jeg tror det er en dreng nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.