MD-scanning af kattekyllingen, 20+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

sarahb

kitty skriver:

Nej, det forbliver en hemmelighed til fødslen! Men jeg tror det er en dreng nu...

ihhh hvor spændende, jeg kan slet ikke holde den spænding.. hihi..

En dreng weeeee... i love my boys..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Moar2011

kitty skriver:

Jeg har lige rettet lidt i teksten Jo, vi tror begge vi så at det var en dreng, men jeg har ikke et trænet øje, og synes det er svært at se, når folk lægger billeder ud, hvad der er hvad.. Så jeg er stadig 50/50, hvad jeg tror

nemlig, og samtidlig med så kan det jo os være navle snoren ..

vi var så ikk i tvivl om at det er en dreng vi skal have, det var så tydeligt heh .. men igen det handler jo os om, hvordan man lige har scanneren og hvordan bebs ligger..

Anmeld

1. februar 2011

otlitrom

Babyklar skriver:

nemlig, og samtidlig med så kan det jo os være navle snoren ..

vi var så ikk i tvivl om at det er en dreng vi skal have, det var så tydeligt heh .. men igen det handler jo os om, hvordan man lige har scanneren og hvordan bebs ligger..

Hun skyndte sig at tage et billede af det hun skulle bruge, og så slog hun væk, så vi ikke havde for gode muligheder til at kigge. Jeg havde fortalt at vi ikke ønskede at få det at vide.

Det bliver spændende til juni..

Anmeld

1. februar 2011

businesstigger

Sikke en fin kattekylling!!! Med eller uden tap

Tillykke med den fine scanning. Og godt gået at det allerede er en velopdragen kattekylling du ruger på!

Anmeld

1. februar 2011

Moar2011

kitty skriver:

Hun skyndte sig at tage et billede af det hun skulle bruge, og så slog hun væk, så vi ikke havde for gode muligheder til at kigge. Jeg havde fortalt at vi ikke ønskede at få det at vide.

Det bliver spændende til juni..

det var da sødt gjort af hende ..

ja glæder mig så meget hihi ..

Anmeld

1. februar 2011

AnneBJ

Har du tidligere haft fornemmelse af kønnet? Uanset hvad, er det jo bare dejligt at det er en sund og rask, tommelfingersuttende baby du har derinde!

Nu skal den bare færdigbages inden den skal invadere Jer (endnu mere) til sommer!

Anmeld

1. februar 2011

Kruse90

ay Hvor er det dejligt...

ihh jeg kan slet ikke vente med at vide hvad den lille kattekylling gemmer på.

Men flot billede

Kram

Anmeld

1. februar 2011

Sofia

Tillykke med den gode scanning det er lidt sjovt, jeg har det på samme måde som dig, synes virkelig også jeg så en "dreng" da vi var til MD; og tror derfor også det er en lille dreng jeg har i maven, men ved godt at mange siger det også sagtens kan være navlesnoren, men det lignede nu altså en lille tap Det bliver spændende når vi har født, om vi har ret!

Anmeld

1. februar 2011

betiinsen

nåhh hvor sødt, og dejligt det hele gik godt

Anmeld

1. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Har du tidligere haft fornemmelse af kønnet? Uanset hvad, er det jo bare dejligt at det er en sund og rask, tommelfingersuttende baby du har derinde!

Nu skal den bare færdigbages inden den skal invadere Jer (endnu mere) til sommer!

Jeg har hele tiden troet det var en pige. Jeg ved ikke hvorfor. Jeg har drømt om piger, så måske er det derfor.

Vi er bare rigtig spændte på at se, hvad der gemmer sig. Men vi vil gerne vente 20 uger - og et par dage, så jeg kan nå at få min eksamen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.