hold k*ft hvor er jeg ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Caroline86

Laulund87 skriver:

Åh sødeste

Jeg kender alt til at komme i en klasse, har prøvet det 3 gange og det er ligegyldigt hvor gammel man er! Du må se om ikke det bliver bedre og hvis det ikke gør, kan du så ikke arbejde hjemmefra? Være på skolen mindst muligt. Det er selvfølgelig en træls løsning, men det kan være rigtig svært at komme ind i en sammentømret klasse!

vil bare gerne være så meget som muligt til undervisningen så jeg kan få genopfrisket det hele.. men jo, jeg ville i princippet kunne selvstudere (hvis jeg kan holde fokus og ikke drøne ned og hente Laura i stedet )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Laulund87

Caroline86 skriver:

vil bare gerne være så meget som muligt til undervisningen så jeg kan få genopfrisket det hele.. men jo, jeg ville i princippet kunne selvstudere (hvis jeg kan holde fokus og ikke drøne ned og hente Laura i stedet )

Du må se om ikke det kan fungere Tror bestemt ikke du er en pige der lader sig kue, men derimod vil vise dem at du gerne vil ind i fællesskabet! Men rart at vide at du kunne studere hjemme hvis det skulle være.

Øv jeg har lyst til at gokke dem i nødden for sådan skal de altså bare ikke behandle dig

Anmeld

1. februar 2011

Caroline86

Laulund87 skriver:

Du må se om ikke det kan fungere Tror bestemt ikke du er en pige der lader sig kue, men derimod vil vise dem at du gerne vil ind i fællesskabet! Men rart at vide at du kunne studere hjemme hvis det skulle være.

Øv jeg har lyst til at gokke dem i nødden for sådan skal de altså bare ikke behandle dig

tak smukke...

Tror jeg får Daniel og drengene til at komme over og hente mig i klassen på et tidspunkt.. så kan de andre se jeg har et socialt netværk derude og det alene kan måske være med til at de åbner sig lidt overfor mig!

Eller måske i det mindste fortælle mig deres navne!?

Anmeld

1. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Synes godt nok de har behandlet dig helt vildt dårligt. Helt ærligt, det kan godt være de er rystet sammen, men det burde ikke afholde dem fra at behande dig godt. Jeg er helt målløs over den behandling, og håber de opper sig med en trillion % fra i morgen.

Kæmpe knus til dig smukke, de ved sgu ik hvilket guld de går glip af

Anmeld

1. februar 2011

MaybeBaby

Hvor gammel er man så, hvis man ikke kan rumme en ny person! Og især én, der så TYDELIGT gerne vil andre!? Ih hvor kan jeg godt forstå din frustration! Giver du det en ny chance og bare er 100 % ærlig i morgen? Eller overvejer du at flytte til en anden skole? Hvad er dine muligheder?

/Mette

Anmeld

1. februar 2011

Caroline86

MaybeBaby skriver:

Hvor gammel er man så, hvis man ikke kan rumme en ny person! Og især én, der så TYDELIGT gerne vil andre!? Ih hvor kan jeg godt forstå din frustration! Giver du det en ny chance og bare er 100 % ærlig i morgen? Eller overvejer du at flytte til en anden skole? Hvad er dine muligheder?

/Mette

jeg har ikke mulighed for en anden skole, men jeg har tænkt mig at fortsætte derude og "instistere" på at de skal acceptere mig!

Jeg er fandme en skide fin person hæhæ!

Vi har fri i morgen, så det bliver ikke før torsdag jeg skal tage kampen op igen!

Anmeld

1. februar 2011

MaybeBaby

Caroline86 skriver:

jeg har ikke mulighed for en anden skole, men jeg har tænkt mig at fortsætte derude og "instistere" på at de skal acceptere mig!

Jeg er fandme en skide fin person hæhæ!

Vi har fri i morgen, så det bliver ikke før torsdag jeg skal tage kampen op igen!

Oki, god idé!  for at det bliver den bedste torsdag ever!

/Mette

Anmeld

1. februar 2011

2babygirls

Føj siger jeg bare... Ville satme have dårlig samvittighed hvis jeg var dem.. Man dømmer sku da ikke bare sådan.

Håber virkelig bare de liiiii skulle se dig an, og så acceptere dig.

Ønsker dig alt held og lykke på torsdag

Anmeld

1. februar 2011

Maise

Det er fordi du er så herre lækker Caroline, så de følte sig truet. storttil dig.

Anmeld

1. februar 2011

Caroline86

Maise skriver:

Det er fordi du er så herre lækker Caroline, så de følte sig truet. storttil dig.

hahaha, tak smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.