hold k*ft hvor er jeg ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

lisbethita

Caroline86 skriver:

skal nok holde dig opdateret smukke..

tænkte nok du havde travlt med flytningen så jeg har holdt lav profil

Jeg glæder mig til at høre om det hele når I er faldet på plads

!! Deal! (Men er ked af at høre, at du er ked af det. Me too...men det må du høre mere om en anden dag. (vedrører mit arbejde)

Pas på dig selv, søde!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Caroline86

lisbethita skriver:

!! Deal! (Men er ked af at høre, at du er ked af det. Me too...men det må du høre mere om en anden dag. (vedrører mit arbejde)

Pas på dig selv, søde!! 

øv, det pokkers job

Ja, vi tager den en anden dag smukke.. skal også fortælle om messe

Anmeld

1. februar 2011

lisbethita

Caroline86 skriver:

øv, det pokkers job

Ja, vi tager den en anden dag smukke.. skal også fortælle om messe

YES!! Det skal du! Krammer

Anmeld

1. februar 2011

N&J

Caroline86 skriver:

måske bliver jeg sat i tvungen gruppe når vi skal lave forretningsplan projekt i uge 7... men jeg håber faktisk på at få lov til at skrive selv da jeg slet ikke har lyst til at være i en gruppe hvor de ikke gider have jeg er

Nej, kunne så læse mig til at du snart er færdig, så det kan jeg egentlig godt forstå, men tænker mere at det handler om at man ikke tror den nye kan bidrage med noget, så tror bare man skal være tålmodig. vi afslutter fagene år efter år, men jeg vil stadig gerne have relationer til de andre, har tænkt mig at skrive min årsopgave selv, men vil gerne have en  til feedback, skrev min bac. på pæd. selv og det gik fantastisk, men jeg havde dog min veninde til feedback, ellers havde jeg sku ikke klaret det så godt.. 

Anmeld

1. februar 2011

dorthemus

Øv for nogle snotaber, det er bare ikke sjovt at være "hende den nye". Håber det blir bedre

Anmeld

1. februar 2011

Shibby

Lyder til at det ikke ku være gået værre! hvad fanden er det for en klasse du er kommet ind i..!  Hvad med at tage det émne med din lærer hvis du tør..det er ikke et rart emne,det ved jeg! Sig det som det er! Måske virker det,hvis ikk det virker,så mis undervisningen og find et nyt alternativ. Du skal ikke være der hvis du får det sådan!

Anmeld

2. februar 2011

Caroline86

N&J skriver:

Nej, kunne så læse mig til at du snart er færdig, så det kan jeg egentlig godt forstå, men tænker mere at det handler om at man ikke tror den nye kan bidrage med noget, så tror bare man skal være tålmodig. vi afslutter fagene år efter år, men jeg vil stadig gerne have relationer til de andre, har tænkt mig at skrive min årsopgave selv, men vil gerne have en  til feedback, skrev min bac. på pæd. selv og det gik fantastisk, men jeg havde dog min veninde til feedback, ellers havde jeg sku ikke klaret det så godt.. 

ja, det er nemlig super med en eller flere der kan læse korrektur! Det skal jeg helt sikkert også, men så kender jeg heldigvis en masse fra den gamle skole som sikkert gerne vil, eller alternativt kan Daniel og hans drenge læse de igennem... De er godt nok på en anden økonom opgave, men emnet jeg overvejer at skrive om burde de kunne være med på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.