zzzzzzzzz urolig søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

NoName

bette skriver:

hmm tænke tænke.. hvad med når barnet er puttet og i skal til og i seng at give en flaske i søvne? har i prøvet det? 

ellers så ja prøv den med trøjen.. jeg tager altid en stofble og gnider den lidt på min krop inden jeg putter den ned til min datter.. ellers sover hun heller ik særlig godt. hun skal altid have en stofble i hovedet.. skørt men det virker for hende.

njaaa ikke at give flaske imens hun sover... det har vi dog ikke prøvet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Alberts/

noname skriver:

he he ja, der går nøjagtig 4 sek, så har hun kringlet sig ud af tæppet eller dynen hvad vi nu prøver

jeg bruger et lagen som kan nå 3-3½ gange rundt og han sover s¨å godt

Anmeld

31. januar 2011

bette

noname skriver:

njaaa ikke at give flaske imens hun sover... det har vi dog ikke prøvet...

okay det har jeg gjort ved begge mine.. så vågner de ikke kort tid efter man selv er gået til ro.. og så kan man få nogle timer sammenhængende søvn inden hun vågner og vil have mad igen :) 

Anmeld

31. januar 2011

NoName

bette skriver:

okay det har jeg gjort ved begge mine.. så vågner de ikke kort tid efter man selv er gået til ro.. og så kan man få nogle timer sammenhængende søvn inden hun vågner og vil have mad igen  

problemet er jo at hun ligger og pyldrer i søvne fordi hun enten har tabt sutten eller er væltet om på ryggen eller også mener hun bare hun ligger forkert eller noget helt 4 som vi så skal finde ud af hvad er. Vi har prøvet at lade hende ligge og håbe på hun selv finder ro igen, men så vågner hun helt op og er næsten umulig at få til t sove igen.

Det gør mig ikke noget at jeg skal op og gi flaske en gang og heller ikke at jeg skal give sut eller putte, men 3 gange på en halv time sys jeg er lige i overkanten...

Anmeld

31. januar 2011

missie20

noname skriver:

Hun var også sådan da hun sov i vuggen ved siden af mig...

og hun var også en værre pyldrer røv da jeg ammede og hun sov i sengen sammen med mig...

Hvis hun ikke er sulten der om natten, ville hun vel ikke spise en hel flaske med 265ml???

Det er hårdt i længden, det har vi også mærket. Som nogle andre også skriver, så tag den lille putte med i seng, det hjælper hos os. Hvis du ikke får din nattesøvn, som jeg ikke rigtig har fået i nogle år, så er det meget svært og have overskud i løbet af dagen, så hvis min søn vågner alt for meget i løbet af natten, så kommer han med ind i seng. Håber rådet kunne hjælpe. kram herfra som ved hvad du er igennem.

Anmeld

2. februar 2011

Tulle28

Har I fået tjekket hendes ører?

Anmeld

2. februar 2011

MariaJ

Line&Liam skriver:

Hov forresten, jeg kom lige i tanke om noget, som vi har prøvet med Liam her den sidste uge, som faktisk har virket således han kun har vågnet 2-3 gange pr nat (det kan være tilfældigheder )

Den trøje jeg har haft på hele dagen, der lugter lækkert af mor, sved og tårer ligger jeg ned ved hans ansigt om aftenen, og jeg har faktisk erfaret at når han så pyldrer lidt, og der kommer ro igen, lister jeg derind og så kan jeg se han lige har gnedet hovedet godt ned i mors trøje og er så faldet i søvn igen.

Måske lillefisen vil synes det også kunne være trygt at have "en del af mor" med i seng? - Jeg er ikke tilhænger af de sover i sengen, men det er nok mestendels fordi Liam aldrig har gidet sove i vores store seng ØV

Ej, det var da et genialt trick. Det skal vi omgående tage i brug herhjemme. Tak for tippet .

Jeg har desværre heller ingen gode råd, for min datter sover heller ikke ret godt, og aldrig mere end to timer ad gangen.

Anmeld

2. februar 2011

NoName

Tulle28 skriver:

Har I fået tjekket hendes ører?

... nej... hvorfor??

Anmeld

3. februar 2011

Tulle28

noname skriver:

... nej... hvorfor??

Det kan nemlig godt give urolig søvn, som du beskriver det. Husk at gå til en rigtig ørelæge, hvis det er, din egen læge har (formentlig) ikke det rigtige udstyr... Du kan bestille tid direkte hos ørelægen, du skal ikke have nogen henvisning.

Anmeld

3. februar 2011

NoName

Tulle28 skriver:

Det kan nemlig godt give urolig søvn, som du beskriver det. Husk at gå til en rigtig ørelæge, hvis det er, din egen læge har (formentlig) ikke det rigtige udstyr... Du kan bestille tid direkte hos ørelægen, du skal ikke have nogen henvisning.

Super, mange tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.