zzzzzzzzz urolig søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

NoName

linselouise skriver:

Det lyder som min Lauritz det der.

Han sover stadig ikke ordentligt i en alder af 14 mdr

Vi valgte så den løsning at hive ham ind i sengen til os sidste halvdel af natten, nu er det så bare nitten at han er begyndt at vågne kl. 4-5 stykker og er frisk som en havørn, øv

bum bum.... 14 mdr.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

<3

noname skriver:

Hun plejer ellers (også om natten) at skubbe flasken ud af munden hvis hun ikke vil have noget

Ikke hvis hun bruger den som sut...

Anmeld

31. januar 2011

L.J.L

noname skriver:

bum bum.... 14 mdr.....

Ja desværre Er også godt træt af det efterhånden!

Anmeld

31. januar 2011

NoName

Kirle skriver:

Ikke hvis hun bruger den som sut...

sys nu jeg holder øje med om hun spiser eller bare ligger og hygger, ligesom da jeg ammede... spiser hun ikke tar jeg flasken

Anmeld

31. januar 2011

NoName

linselouise skriver:

Ja desværre Er også godt træt af det efterhånden!

sover han aldrig i sin egen seng???

Anmeld

31. januar 2011

L.J.L

noname skriver:

sys nu jeg holder øje med om hun spiser eller bare ligger og hygger, ligesom da jeg ammede... spiser hun ikke tar jeg flasken

tror det kirle mener er at de tit bare spiser når der bliver serveret uanset om de er sultne eller ej. Det er vel en refleks eller en form for tryghed for dem. Lauritz spiser også flasken hver gang han får den serveret uanset om han er sulten eller ej. Jeg giver nogle gange flasken til ham om natten for at få ham til at sove, for jeg ved at han bliver døsig af den.

Anmeld

31. januar 2011

L.J.L

noname skriver:

sover han aldrig i sin egen seng???

jo han starter inde i sin egen seng, og omkring midnat vil han så ind til os. han bliver lagt omkring kl. 19 og sover med få opvågninger (PYLLER gråd) indtil omkring midnat. Hvis ikke vi tager ham ind, så gør han som din datter, vågner flere gange med korte mellemrum, og smågræder, indtil vi kommer ind til ham. Og jeg gider ikke længere at rende tusinde gange hver nat, så er det altså nemmer når han ligger lige ved siden af en.

Håber du får din datter til at sove bedre

Anmeld

31. januar 2011

<3

noname skriver:

Tja... Måske er hun sulten så...

Men de der småvågen og opvågnninger det går over. Tjalfe var 1,5år før han sov igennem om natten. Og jo man må presse citronen lidt, og skelne mellem vredgråd og panikgråd. Men synes din pige er alt for ung. Tror vi prøvede godnat og sov godt uden gråd omkring 1år...

Anmeld

31. januar 2011

<3

Måske du kan "snyde" hende ved at sætte billeder op af dig og farmand ved vuggen. Måske hun vil tro at I er der?

Anmeld

31. januar 2011

NoName

Kirle skriver:

Tja... Måske er hun sulten så...

Men de der småvågen og opvågnninger det går over. Tjalfe var 1,5år før han sov igennem om natten. Og jo man må presse citronen lidt, og skelne mellem vredgråd og panikgråd. Men synes din pige er alt for ung. Tror vi prøvede godnat og sov godt uden gråd omkring 1år...

forventer bestemt heller ikke hun skal sove igennem (selvom det ville være skønt) bare at hun sover lidt mere roligt i lidt mere end 10-15 min af gangem om natten - ligesom hun jo gør om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.