Godt så... nu prøver jeg at forklare det og undskylder på forhånd hvis det bliver rodet.
Min datter er 27 uger og en rigtig fest abe, hun sover ikke meget og har aldrig gjort det. men nu synes jeg nætterne bliver værre og værre.
de sidste 3 ugers tid har hun fået en flaske omkring kl 20 hvor hun har været træt og klar til at gå i seng, hun tømmer som regel hele flasken med 265ml MME og bliver derefter lagt. der går ca en time til halvanden (mååske 2), så starter balladen. Skal lige huske at sige hun sjældent skriger og er ked af det. Hun pyldrer og klynker ofte i søvne, (og går vi ikke derind så vågner hun og er næsten umulig at få til at sove igen) vi skal ind og give sutten, putte eller noget helt 3. når det er værst 2-3 gange på en halv time, nogle gange dog kun 2-3 gange på en hel time. sådan kører det indtil klokken bliver mellem 1-2 måske halv 3 hvor jeg varmer en flaske også 265ml MME som hun også tømmer nærmest i søvne, det er dog sket et par gange at hun vågner op og tror det er morgen, så jeg må gå rundt i mørket og lulle hende i søvn, for bare at lægge hende det kan man ikke - desværre. Efter hun så bliver lagt igen kan vi være heldige at hun sover roligt 2-3 timer hvorefter så hele missæren starter igen, med putteture og sutteture.
Nogen ideer til hvordan vi kan hjælpe hende til en mere rolig nattesøvn???
Håber det gav bare lidt mening
NoName
Anmeld