Hvilken alder havde i da i blev gift? (STEM)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Kala

Jeg blev gift som 28-årig. Vi blev gift i juli fordi vi havde fået vores søn. Hvis vi ikke havde fået ham havde vi nok ventet et par år med at blive gift.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Corn

VI blev gift da jeg var 26 og havde lige fået vores andet barn.

Jeg valgte at gifte mig af praktiske årsager, da det ægteskab ikke siger mig så meget

Anmeld

9. februar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Jeg var og er 22 da vi blev gift  Vi blev gift af kærlighed

Anmeld

9. februar 2011

misslea

Ellim skriver:

Hej

Er bare nysgerrig - Hvor gamle var i da i blev gift??

Skriv gerne om det var:

- før eller efter i havde fået børn..

- og evt om det var af religiøse grunde?  osv.

Martin og jeg blev gift kort efter, at jeg blev 24

Vi havde ikke fået barn endnu, og nej... det var bestemt ikke af religiøse forhold....!!! Vi ville bare gerne HA' hinanden... så efter at have været kærester i 6 år, blev vi gift i Holmens kirke d. 2. august 2008!!!

Anmeld

9. februar 2011

bubba

Hold da op.. vildt, der faktisk er flest, der var ml 21 og 24..

Jamen jeg var 21 (i sommers), Vi har ikke børn endnu og ønsker det heller ikke endnu :-) 

Vi blev gift fordi vi elsker hinanden og fordi vi ønsker at tilbringe livet sammen og det har vi faktisk vist siden vi begyndte at komme sammen(min mand sagde til hans mor et par dage efter, vi var begyndt at komme sammen, at han havde fundet hende han ville dele sit liv med )

Anmeld

9. februar 2011

DM88

Jeg var 18 da jeg blev gift med min elskede mand..

Vi havde været rigtig gode venner i et års tid, så blev vi kærester og ca. et år senere blev vi gift. Det er bare lykken!!

Anmeld

9. februar 2011

musse1

jeg var lige blivet 23 da vi bliv gift, vi havde fået de to store og ventede nr 3 på det tidspunkt, vi gjorde det, fordi vi gerne vile for blive sammen og mente at det var det rigtige for os  her til maj er det 3 år siden. og så har vi været sammen i 9 år..

Tina

Anmeld

9. februar 2011

Natascha

Jeg er lige blevet gift her den 15 jan. og er 25 år og fik min datter i oktober...

Vi blev gift for at sikre os og fordi min mand kommer fra en troende familie

Anmeld

9. februar 2011

Cris

Jeg var 32 og vi har været kærester i næsten 10 år. Vi skulle blive udstationeret og det var nemmere, hvis vi var gift. Og det var det. Og det var ikke så mærkeligt, som jeg troede, det ville blive, vi skulle altså have gjord det for lang tid siden   Det var hurtigt på Rådhuspladsen. Et år efter blev jeg gravid, får det, troede jeg også, at det ville være mærkeligt, at blive mor... tja, det samme: hvorfor har vi ikke gjord det før!  

Anmeld

10. februar 2011

Kloster

Ellim skriver:

Hej

Er bare nysgerrig - Hvor gamle var i da i blev gift??

Skriv gerne om det var:

- før eller efter i havde fået børn..

- og evt om det var af religiøse grunde?  osv.

Hej.

Jeg var 22 år, da vi blev gift og min mand var 23 år. Det var da vores nr 2 skulle døbes.

Vi havde kendt hinanden i mange år. Var ungdomskærester i 8. klasse og havde været venner siden. Begyndte fast at komme sammen, da jeg var 19 år også gik det slag i slag.

Vi giftede os for at sikre vores børn bedst muligt. Det var af praktiske grunde, for kærligheden var der jo. Og self elskede vi hinanden og vi vidste, vi før ell siden ville blive gift.

Vi har kobberbryllup til næste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.